James Bond Nightfire (2002)

Alternatieve titel: 007: Nightfire

Xbox / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door Eurocom, Gearbox en JV
Uitgegeven door Electronic Arts en Savage

James Bond moet het opnemen tegen Raphael Drake, de grootste groene-industrialist en de president van Phoenix International. Het doel van het bedrijf is om de wereld te bevrijden van nucleaire wapens en kerncentrales om de wereld gezonder te maken. Maar als snel wordt Phoenix Internetional in verband gebracht met een microchip bedoeld voor de besturing van geavanceerde wapens voor een geheime basis van het Amerikaans leger.

Vond de sp niet zo verheffend, maar ik speel na al die jaren nog altijd tegen vrienden de mp. Echt superleuke mp! Ken de maps uit mijn kop en weet precies wat te doen. 2,5* voor de sp, 5* voor de mp. Totaal 4*

avatar van Q jones
Deze was echt gaaf en