Earthworm Jim 3D (1999)

Nintendo 64 / PC
Action / Platform

Ontwikkeld door VIS
Uitgegeven door Rockstar en Interplay

Earthworm Jim is geraakt door een vliegende koe, en daardoor is hij in coma geraakt. Wanneer Jim ontwaakt in ijn eigen brein, ontdekt hij dat hij gek is geworden. De schurken die hem vroeger achtervolgden, zijn het brein van Jim binnengekomen. Als de schurken niet snel uitgeschakeld worden, zal Jim voor altijd in coma blijven. Dit kan Jim uiteraard niet toelaten, en daarom zal hij er alles aan doen om de schurken uit zijn brein te halen. Daarvoor moet hij onderweg wel de Golden Udders of Lucidity verzamelen, die gebruikt kunnen worden om schurken tegen te gaan.

Game_Kaza
Mwaa... Het spel zag er niet zo mooi uit, was niet echt grappig en speelde niet zo lekker. Maar toch vermakelijk.

Sims
Zeg niet dat dit de eerste Rockstar was...

avatar van kaholiic
Dit is de eerste Rockstar game

Game_Kaza
Verkrachting van Earthworm jim. Het moet niet 3D zijn. Zeker niet met deze lame-ass graphics. Alles wat leuk en mooi was aan de oude EJ is gedumpt en je krijgt een matige 3D platformer. Het platformen stelt niks voor, de cutscenes zijn dood en dood saai en de boss battles zijn te lastig voor woorden.

avatar van Dark Lord Andrew
Dit spel is BRILJANT
Leg elke keer weer helemaal in een deuk als ik hem speel
Lig al strijk bij het muziekje in het hoofdmenu