1942 (1985)

Amstrad CPC / Commodore 64/128 / Game Boy Color / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / Sinclair ZX Spectrum / Arcade
Action / Flight

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Je leeft in 1942, en jij bent piloot Super Ace. Je moet vechten in de oorlog met je straaljager om vijanden zowel in de lucht als op de grond uit te schakelen. Wanneer je je doelwitten hebt uitgeschakeld, kun je power-ups verzamalen die je extra vuurkracht geven of extra levens. Voltooi elk van de beschikbare levels en overleef.

avatar van Knight of Round
Echt een strakke arcade spel waar je met gemak nu nog verslaafd aan kunt raken

avatar van Tha Luz
1,5
Saai,mischien voor toen goed.Voor nu is het erg saai na 1minuut heb je het al gezien.

In die tijd vond ik deze game super...hoop dat ik een gauw 1943 game op de Capcom Classix op de XBOX

Een vroege shooter. Grafisch is het niet meer om aan te zien maar het concept blijft als een paal boven water.