Jazz Jackrabbit 2: The Secret Files (1999)

PC / Macintosh
Platform

Ontwikkeld door Epic en Orange
Uitgegeven door Project Two en Gathering

In deze uitbreiding op het in 1998 uitgekomen Jazz Jackrabbit 2 kan je voor het eerst Lori, de zus van Jazz, besturen. Verder bevat het de extra episode 'The Secret Files', verdeeld over drie nieuwe spelwerelden, met elk drie nieuwe levels, waarin in je met Jazz, Spaz of Lori kunt spelen. Als je alle negen levels hiervan weet te verslaan, kan je je nog wagen aan twintig, door fans gemaakte, levels.

Best een leuke uitbreiding met een paar goede vondsten zoals wind.

Dat gele konijn, Lori, is op een andere manier getekend dan Jazz en Spaz. Bovendien vind ik d'r ook de minste van de drie. Ze kan niet hoog springen, d'r karatetrap is misschien wel snel maar komt niet ver genoeg en met de oren fladderen kon Jazz al.

Wel mooi dat m'n zusje altijd met dat konijn speelde als we het tegen elkaar deden ze kon het nooit winnen