Manhunt 2 (2007)

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Manhunt 2 draait om een experiment in een geheim onderzoekscentrum dat rampzalig afloopt. Daniel Lamb is de proefpersoon met wie het mis gaat. Hij wordt door The Pickman Project, de organisatie die het experiment heeft uitgevoerd, weggestopt in een gesticht voor criminelen, om de waarheid achter het experiment verborgen te houden.

I see..

Als je een creditcard hebt gewoon naar Play.com surfen want die gaan hem gewoon op de markt brengen.

avatar van hitman47
ik wil het graag hebben ma ik vind het niet in de winkels
das viez spijtig

Misschien heb ik waarschijnlijk weer wat nieuws over het hoofd gezien, maar gaat dit spel ooit nog het daglicht zien?! Nog één klein detail, ik wil het spel liefst niet importeren.

Alvast bedankt!

de game gaat alsnog uitkomen en wel op 31-10-08 voor de wii. Betreft een eu uitgave, welke overigens wel gecensureerd blijkt te zijn.

Zitten we hier na dik een jaar nog wel op te wachten?

Ik in ieder geval wel. Had de hoop al lang opgegeven eigenlijk.

Ps: Bevestigd door rockstar zelf.

avatar van Naomi Watts
Ik zag hem een half jaar geleden al liggen voor de PS2.

Naomi Watts schreef:
Ik zag hem een half jaar geleden al liggen voor de PS2.

Is vermoedelijk een import geweest. Vele shops hadden hem idd wel geimporteerd liggen. Rockstar heeft hem net bevestigd voor 31-10-08 op de wii in Nederland.

Over een eventuele eerdere nederlandse release op de ps2 moet ik het antwoord schuldig blijven, maar denk toch echt aan import.

Heb hem zelf ook wel eens voor de psp zien liggen, volgens mij is die wel toen gewoon uitgegeven.

avatar van Naomi Watts
Weet je of die ook gecensureerd zijn? Waren wel gewoon mature rated.

Naomi Watts schreef:
Weet je of die ook gecensureerd zijn? Waren wel gewoon mature rated.

Naar mijn weten zijn alle uitgebrachte versies gecensureerd. Hij zou namelijk een a rating krijgen en dat wilde nintendo en vele usa shops niet vanwege de lastige verkoop daar dan.

Hoop dat hij hier wel een a rating heeft en dus niet is gecensureerd, maar lijkt me sterk met nintendo.

Veritas
Zou vet zijn op de ps3 ghehehe

Game gister aangeschaft voor de wii. De game heeft een 18 jaar rating gekregen. Game is wel degelijk gecensureerd. Op het moment dat je een kill uitvoerd krijg je een soort blur effect.

Desondanks blijft het een gruwlijk spel, letterlijk!!!

De besturing werkt goed, het is weer ouderwets sluipen in het donker om je vijanden te benaderen en vervolgens keihard af te maken. De muziek en omgevings geluiden maken dit weer een horror spel van de bovenste plank.

Ben blij dat ik hem toch heb aangeschaft, een veel besproken game, die naar mijn mening niet in je wii collectie mag ontbreken.

De game al uitgespeeld en hij viel me uiteindelijk wel een beetje tegen. De sfeer en verhaal zijn top!
Maar de besturing en graphics laten te wensen over, is wel te doen overigens.
Jammer dat hij zo gecensureerd is maar ok, rockstar kon ook niet anders.

Kom uiteindelijk op een score van een 3. Game heeft niet dezelfde impact als zijn voorganger.

avatar van Nintendofreak
Ziet er sjiek uit. Ik hou van horror films dus misschien is deze game wel iets voor mij.

Tot nu toe vermaak ik mij enorm met Manhunt 2, ik ben momenteel op het vierde level aanbeland. Wat ik enkel wel een beetje storend vond, was dat de camera altijd een vast standpunt heeft, soms kan dat wel voor vervelende situaties zorgen. Buiten dat kleine probleempje, vermaak ik mij erg goed met dit spel!

avatar van Mega Man
Is deze game vergelijkbaar met Shadow Man op de N64/PS1/PC?

avatar van Nintendofreak
Ik heb deze game vandaag gekocht voor de wii. Voor maar 20 euro. De game is zeer fijn om te spelen. De grafics vallen toch wel een beetje tegen maar buiten dat is het een fijne gruwelijke en gewelddadige game. Ik zit nog niet zo heel ver maar wat ik tot nu toe gezien heb is gruwelijk genoeg. tot nu toe geef ik 3.5*

Ik wil het spel ook gaan kopen maar kan iemand mij vertelle als je zo kill maakt word het beeld dan heel vaaag of nie? want ik heb een paar filmpjes gekeke maar bij de ene zie je alles gwoon goed en bij de andere zie je bijna niks

Danil schreef:
Wanneer je alle moorden die je maakt in Manhunt 2 een beetje vaag te zien zijn, is dat de gecensureerde versie, waar je filmpjes van hebt gezien. De niet-gecensureerde versie kan je hier niet vinden, importeren is anders de boodschap.

kan je mij vertelle hoelang je erover gedaan om deze game uit te spele

Zou je mij dat even willen vertellen hoe dat importeren moet want ik heb het spel nu maar het is zo slecht beeld

avatar van mr blijhoofd
1,0
tsjong wat had ik hier hooge verwachtingen van maar het was me een prut spel. Het heeft me 1 uurtje kunnen boeien om hem daarna nooit meer te spelen.

en danill met importeeren bedoelt Wassup dat je dit spel uit het buitenland moet hallen die niet gesencureerd is

Dr. Salvador
Nee, hij leek mij ook altijd nooit zo leuk en goed als deel 1

avatar van Juan2910
Leuke game, maar daar is ook alles mee gezegt..

Had onder een andere naam moeten verschijnen.. Doet de naam Manhunt in ieder geval geen eer aan..

1,5
Zit een beetje vast bij level 1 awaking, bij de celdeuren

avatar van krokus
Er staats me iets van bij dat ik op een gegevent moment ook vastzat bij wat celdeuren in het eerste level. (Dan ben je al een aardig eindje gevorderd.) Je hebt daar een stuk of drie à vier isoleercellen en die moeten allemaal dicht voordat de hoofdpoort open kan.

1,5
aaah, zit nu ook verder, maar zit nu vast bij de die twee sterke mannen bij ed truck, ik krijg die twee niet dood