Radiata Stories (2005)

Alternatieve titel: Rajiata Sutorizu

PlayStation 2

Ontwikkeld door tri-Ace en tri-Crescendo
Uitgegeven door Square Enix

De jonge krijger Jack droomde er altijd al van om zijn kleine geboorte dorpje te verlaten en af te reizen naar de grote stad Radiata. Als hij eindelijk oud genoeg is besluit hij in de voetsporen van zijn vader Cairn treden en zich inschrijven voor de Knights of Radiata. Eenmaal in training raakt hij bevriend met collega Ridley Silverlak. Samen zullen zij zich honderd procent moeten geven en constant alert blijven, zeker als duidelijk wordt dat er langzaam maar zeker een oorlog dreigt uit te breken tussen de mensen en fairies.