Butt-Ugly Martians: Zoom or Doom (2002)

Nintendo GameCube / PlayStation 2
Racing / Action

Ontwikkeld door SVG en Runecraft
Uitgegeven door Vivendi en Crave

De Butt-Uglies krijgen te horen dat er een Butt-Ugly Trophy te winnen is in een race-toernooi. Zij besluiten mee te doen, en krijgen met allerlei tegenstanders te maken tijdens de races. Tijdens het racen kun je gebruik maken van items als speed-boost, een automatische-piloot, een bom op de weg neerleggen of schilden.

Game_Kaza
Onbekend maar niet slecht. + Punten:
- Bizarre wezens die daardoor ook weer grapig zijn. Met quotes als
"Lets Get Ugly!" als je word ingehaald door je vriend.
- Graphics waren niet slecht. Vooral de filmpjes lieten een stuk betere graphics zien als andere "onbekende games".
- De items zijn vaak wat beter als die uit Crash of Mario Kart. De automatische piloot bijvorbeeld.

- punten:
- Niet echt erg moeilijke of uitdagende levels, op 2 of 3 na.
- De characters waren hier en daar maf, maar voor de rest stelde ze ook niet iets voor.
- Weet niet heel goed je aandacht vast te houden. Je moet er maar zin in hebben.
- Cliché verhaal, gelukkig kun je dit overslaan.

3,5 sterren*

SouthParkFan