World Snooker Championship Real 2008 (2008)

Xbox 360 / PlayStation 3 / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation Portable / PC
Sports

Ontwikkeld door Blade
Uitgegeven door Koch

WSC Real is jouw toegangskaartje tot tientallen prestigieuze toernooien waaraan nog meer wereldberoemde spelers deelnemen. Je hebt de keuze uit verschillende spelvarianten waaronder snooker en biljart. Je kunt het spel zowel alleen als samen met een vriend spelen. Ga de strijd in de toernooien met beroemde spelers aan, en ga voor de winst.

Dit lijkt me persoonlijk niet echt een denderend,interessante spel om het achter je xbox 360 te spelen...nu nog maar wachten op de vele recensies

avatar van Edwin Pindahaai
Fantastisch, Ronnie O'Sullivan. Wat een baas. Lijkt me best een fijn spel.

Niet echt een heel denderend spel. Echt iets voor de echt snookerfans.

avatar van Duke Nukem
stikelbaarch schreef:
Niet echt een heel denderend spel. Echt iets voor de echt snookerfans.

Ja ha, een snookerspel is echt iets voor een snookerfan. (Hoewel je kunt ook een spelletje 8- en 9-ball spelen) Het is even wennen na het spelen van World Snooker Championship 2003 en latere versies die voor dit spel kwamen. De besturing is wat gewijzigd. Voor je aanlegt, kun je eerst helemaal rond de tafel lopen en de tafel vanuit elke positie bekijken. Deze keer geef je geen effect aan de bal meer met de cirkel-knop. Je moet nu op de R1 knop duwen en tegelijk met de rechter hendel het effect bepalen. Vervolgens moet je met diezelfde hendel ook de kracht van je shot bepalen, waarna je op het kruisje drukt om het shot te nemen. Eerlijk gezegd is dit nogal omslachtig en dus geen verbetering. Ik heb nogal wat shots gemist doordat ik veel te zacht speelde. Het kan weliswaar zijn dat ik aan deze nieuwe besturing nog moet wennen, maar ik vind het minder intuïtief spelen. Het spel ziet er wel heel mooi uit. Je kunt in allerlei grote venues spelen. Ook de presentatie is mooi verzorgd. Het geluid is goed, de ballen maken het geluid dat ze horen te maken, en de commentaren worden gegeven door John Virgo, John Parrott en legendarische snookerspeler Steve Davis.