LEGO Creator (1998)

Simulation

Ontwikkeld door THQR en Superscape
Uitgegeven door LEGO en Digital Illusions

Bouw en speel met LEGO steentjes in je eigen virtuele wereld. Baan jezelf een weg langs de gebouwen die je maakt, bekeken door de ogen van LEGO mannetjes of een LEGO camera. Pas de voertuigen aan, zodat je in stijl kunt rondrijden én vliegen. Maak bouwvoorbeelden van je modellen en druk ze af, zodat je je ideeën met vrienden kunt vergelijken en met echte lego kan nabouwen. Je kunt ook kant-en-klare modellen combineren om een LEGO wereld te maken. En tenslotte... als je constructies klaar zijn, kun je nog meer plezier hebben door ze op te blazen met de Destructa steentjes.

spelfreak
op het begin is dit een heel leuk spel maar het gaat vervelen enzo ik heb het hier nog ergens in de kast liggen zou het wel nog eens leuk vinden om nog eens te spelen maar een echt goed game is het niet

avatar van Jim Carrey
Misschien inderdaad voor een paar keertjes aardig vermaak maar een 3e keer vond ik hem heel erg saai.

avatar van Zealenga
Zoals hierboven al is gezegd: In het begin een leuk spel, maar daarna zakt het af en gaat het vervelen.

*2.0

Lexcoaster
OMG, ik heb dit dus ooit gespeeld. Echt te slecht. Ik heb deze hele virtuele wereld eens volgebouwd met destructo steentjes, en ik wou de game vernietigen. En toen liep mn pc vast..! Een slechte game, je kon niks bijzonders doen en die flutwereld opblazen kan je ook niet eens... 1*

1,5
nuf
Een game die ik als 8 jarig kind al kut vond. Dat zegt veel aangezien ik toen met vrijwel elk spel wel tevreden was.

SouthParkFan
Prachtig dit. Bijna net zo leuk als echt bouwen met LEGO