LEGO Rock Raiders (1999)

PC / PlayStation 2
Strategy / Action

Ontwikkeld door Data Design
Uitgegeven door LEGO

Je denkt misschien dat je niet bang bent in het donker, maar als je eenmaal door deze geheimzinnige ondergrondse tunnels bent gegaan, denk je daar wellicht anders over. De Rotsmonsters bezorgen je hoofdbrekens. Zij zullen alles in het werk stellen om je uit de buurt van hun kostbare energiekristallen te houden. Maar de levens van je bemanning staat op het spel en als leider is het je plicht voor ze te zorgen en de motoren van het schip van nieuwe energie te voorzien. De PC en Playstation versie van dit spel bevatten elk verschillende uitdagingen en levels om te ontdekken. Gebaseerd op het Rock Raiders constructiespeelgoed

avatar van Tha Luz
Saai spel vond de meeste lego games nog erg leuk maar deze sloeg werkelijk nergens op.Missies zijn te moeilijk voor kinderen en ook erg ingewikkeld.
2.5

1,0
echt een slecht spel, irritante stemmetjes, saaie missies.
Kortom: Bagger

avatar van Starmaster501
een basis bouwen vond ik wel leuk, maar de rest wat je moest doen is gewoon saai. tog nog een 3

Autobahn
Ben eigenlijk best wel verbaasd over de lage waardering van dit spel. Dit zit namelijk best goed in elkaar. De missies waren erg leuk en je had vaak meerdere mogelijkheden om een missie te voltooien. Op het eind waren de missies wel aardig lastig, maar als volwassene zou ik ze wel moeten kunnen voltooien.
Je kon allerlei soorten bases bouwen, verschillende soorten voertuigen gebruiken, rock raiders upgraden en ga zo maar door. Heb hier echt veel plezier van gehad. Daarom 4 sterren.

avatar van bertkruijswijk
Geweldig spel! Mijn vrienden en ik waren vroeger helemaal weg van rock raiders, en naast het kopen van de lego sets, speelden wij dit ook urenlang. Basissen bouwen, kristallen verzamelen, monsters uitschakelen, zoveel kon je doen. Ook een uitdagend spel, aangezien de missies op het eind nogal pittig waren. Die heb ik dus nooit gehaald, omdat het voor mij als kind gewoon te moeilijk was. Neemt niet weg dat ik vooral positieve herinneringen heb.