Chocobo Racing (1999)

Alternatieve titels: Chocobo Racing: Road to the Spirit World | Chokobo Rēshingu Genkai e no Rōdo

PlayStation

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Electronic Arts en Square

Chocobo Racing is een racegame met characters en omgevingen uit verschillende Final Fantasy delen. De uitvinder Cid geeft Chocobo op een dag een paar Jet-Blades om mee te racen. Mog en Chocobo racen kort daarna tegen elkaar en Mog verliest. Cid verteld dat Mog heeft verloren door een blauw kristal dat Chocobo aan zijn been heeft. Mog wil ook zo een kristal. Chocobo en Mog gaan samen op zoek naar dit kristal. Tijdens deze zoektocht moet je telkens tussendoor racen tegen de figuren uit Final Fantasy.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.