Pokémon Ruby (2002)

Alternatieve titel: Pocket Monsters Ruby

Game Boy Advance

Ontwikkeld door Game Freak

Je verhuist naar Littleroot Town van de Hoenn regio. Wanneer Professor Birch word aangevallen door een wilde Poochyena, en je hem red, krijg je je eerste Pokémon. Het is je doel om alle acht Gym Leader badges te verzamelen en de Elite Four te verslaan om de Pokémon Champion te worden.

bro
Hij is niet de eerste die dit zichzelf aandoet. Mijn regel: Ik zet nooit m'n aantal sterren in mn berichten, dan mag ik later tenminste met een gerust hart nog eens een aanpassing doen

avatar van jirachi04
wiiplayer schreef:
Je geeft maar 4 sterren Jirachi

Ik kreeg ineens een gevoel dat het spel eigenlijk een 4 sterren moest krijgen. Maar gegeven woord is gegeven woord. Het worden 4,5 sterren.

avatar van Esp
Esp
Vroeger had ik deze game helemaal kapot gespeelt. Prachtige game. Lekker met Pokémons vangen, met trainers vechten, en erg leuke missies (als dat de juiste benaming is).

Vis verslaat twee gyms in Pokémon Ruby | Nieuws | Gamer.nl

Als het een Magikarp geweest was, zou dit nooit gelukt zijn natuurlijk

da's zoals 1000 apen op 1000 tijpmachines 1000 jaren laten tippen, dan komt er de bijbel uit.