SOS: The Final Escape (2002)

Alternatieve titels: Disaster Report | Zettai Zetsumei Toshi

PlayStation 2

Ontwikkeld door Irem
Uitgegeven door Agetec

Het jaar is 2001. Na tien jaar bouwen, kondigt de regering aan dat een top-secret project gemaakt in de Pacific ocean, genaamd Stiver Island klaar is. Van een kleine steen die amper boven de oceaan uitkwam heeft de regering zelf een eiland gebouwd. Op dit eiland is staat Capital City. Na een paar jaar staat de stad nog steeds bekend als de stad van de toekomst. In 2005 is Keith Helm op weg naar Capital City voor een, naar zijn mening, droombaan bij een krant. Eenmaal aangekomen vindt er een aardbeving plaats in Capital City en zal Keith moeten zien te overleven.

Lijkt me toch best lollig, hoewel het er niet zo geweldig uitziet. Disaster-games kunnen best funny zijn, SOS, Incredible Crisis ...

ps: Snelle reactie Jer0en .

avatar van Jer0en
Ik zag je toevoeging van S.O.S voor de snes en ik dacht voeg deze ook meteen toe. SOS the final escape is kwa graphics gewoon lelijk, maar kwa sfeer erg cool. Incredible crisis was echt geweldig. Wegrennen van een rollend standbeeld en dansen in een kantoor.