Tenchu: Wrath of Heaven (2003)

Alternatieve titels: Tenchu: Return from Darkness | Tenchu San | Tenchu 3 | Tenchu San Portable

PlayStation 2 / Xbox / PlayStation Portable
Action / Fighting
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door K2
Uitgegeven door From en Activision

De game speelt zich één jaar na Tenchu: Stealth Assassins af. Nadat Mei-Oh is verslagen door Rikimaru, de grot waarin Rikimaru en Mei-Oh vochten is ingestort. Om Ayame en Prinses Kiku te redden, tilt Rikimaru een steen uit de weg die de uitgang van de grot blokkeerd, en blijft achter in de grot terwijl deze instort. Rikimaru overleefd dit en gaat in dit deel achter een nieuw kwaad aan genaamd Tenrai.

Zonder meer de beste Tenchu uit de serie! Graphics zijn heel gelikt, de muziek nog beter! Een dikke 5* is verdiend!!