Super Smash Bros. (1999)

Nintendo 64 / Nintendo Wii
Action / Fighting

Ontwikkeld door HAL

Vecht als een van de vele karakters van de Nintendo wereld in ieders specifieke omgeving.

Game_Kaza
Het waren niet zozeer de graphics die het vervolg beter maakte. Het idee dat de characters veel meer konden, dat je veel meer characters had, veel meer mogelijkheden, je kan er langer mee bezig zijn, het speelde ook een stuk sneller en was ook veel moeilijker. (De allernieuwste heeft teveel verbetering voor woorden.)
Maar ik ben het met jeroentjjuhh eens speelt deze gewoon erg lekker speelt. Wat in deel 2 en 3 kwa gameplay licht-veranderd is.

avatar van Princess Piranha
Maar als de gameplay toch goed is, dan is het toch ook nutteloos om dat te veranderen?
Natuurlijk is dit SSB deel ook briljant. Maar ik vond Melee al beter en Brawl weer beter dan Melee. De keuzes die je kan maken worden gewoon steeds meer.

avatar van solidKevin
Ik heb dit spel keilang gespeeld bij een vriend. Zelfs toen SSBM uitkwam bleven we deze doen. Helaas heeft mijn vriend deze game niet meer . Ik hoop dat nog ooit op het wii winkelkanaal komt!

avatar van ps3me
Wat een superspel,

voor die tijd en nog steeds is dit een toppper, een klassieker en een geweldig spel! Met dit spel heb ik mij weken kunnen vermaken, het speelde heerlijk en heb het veel met mijn buurjongen en andere vrienden gespeeld! Het feit dat je net als super smash bros brawl speelt is echt waar, alleen zijn daar de graphics beter en zit er een verhaal mode in... Niet veel veranderd, deze is dus net zo leuk, mischien wel leuker!

Wat mij betreft een super spel!!

ps3me schreef:
Wat een superspel,

Wat mij betreft een super spel!!

Ja sluit ik me helemaal bij aan!

Beeld: 4*
Geluid: 4*
Gameplay: 5*
Langetermijn: 5*

Eindbeoordeling: 4,5*

avatar van solidKevin
Echt een super game! De gameplay is echt super. Ik kon me hier vroeger echt uren mee vermaken. Het is echt fantastisch om met een nintendo character een ander nintendo character helemaal in elkaar te meppen. Sommige dingen in de game waren best grappig (Zoals het pokémon level waar er pokémon uit zo'n deur komen). De singleplayer is niet erg uitgebreid, maar dat geeft helemaal niks. Gewoon een geweldig game die je echt een keer gespeeld moet hebben.

avatar van solidKevin
Even voor iedereen kijk niet meer naar mijn berichten met die sterren ok? Heb je niks aan en wilde wat anders proberen werd niks dus klaar.

avatar van Dragonslayer
Nou, solidkevin heeft zn mening over dit spel gegeven, (Al 5 keer)
Nu zal ik het maar eens doen, Graffics zien er goed uit, (voor N64). Geluid ook wel. Het spel is ontzettend leuk om te doen, je hebt er zeker met de multiplayer erg lang plezier van. Sterke punten zijn de verschillende karakters met verschillende aanvallen. En de vele afwisseling in de single player.

avatar van solidKevin
hahaha leuk hoor . Ja klopt wel maar ja....

Sims
Eigenlijk bewijst hier Ninentendo weer dat gene wat Playstation NIET heeft: vaste karakters. Misschien een beetje vergezocht, maar ik denk dat in de filmwereld dat bijvoorbeeld Disney ook heeft geholpen. Playstation heeft niet echt een bepaald gezicht, en dat is toch wel jammer. Playstation zou eigenlijk onmogelijk een soort van Super Smash Bros. kunnen maken.

Nu ook voor de wii

joeri592
vroeger had playstation altijd crash bandicoot, helaas zijn ze die exclusieve nu kwijt en maken ze zoiezo geen goede crash spellen meer

RE123
lollig spelletje

avatar van FDB92
Een goede vriend van me had dit spel op de Nintendo 64. Na schooltijd gingen we altijd snel naar zijn huis toe om het te spelen. Ik speelde altijd met Samus, waarvan ik niet wist dat het een vrouw was. Zelden heb ik zoveel lol gehad met een game. Top game !

avatar van wolly
vroeger deed ik dit wel eens bij een vriend, ik was altijd fox. ik was nooit goed in dit spel.

begin van een erg toffe serie.

Vooral in die tijd erg toffe game. Maar overtroffen door melee en Brawl natuurlijk.
Wat overblijft is nostalgie en goeie gameplay verder.
Wat ook erg grappig is om de commentator instellen in het duits of frans.
echt hilarisch