Aliens Vs Predator: Extinction (2003)

Alternatieve titel: Aliens Versus Predator: Extinction

PlayStation 2 / Xbox
Action / Strategy

Ontwikkeld door Zono
Uitgegeven door Electronic Arts

In het universum van Alien vs Predator is er de eeuwige strijd tussen de Aliens, Predators en Marines aan de gang. In Aliens vs Predator: Extinction kun je met alledrie de rassen spelen. Ieder ras heeft zijn eigen units en vaardigheden die je moet beheersen om te overleven. Zo moeten de Marines het vooral van grof geschut hebben, zijn de Predators goed in het stealthy besluipen van de tegenstander en houden de Aliens meer van massale aanvallen. Voor ieder ras zijn er zeven missies beschikbaar, zodat je een totaal van eenentwintig missies hebt om te spelen.

avatar van Starmaster501
Niet egt wat leuks. je moet je team door een level sturen. af en toe kom je en punt tegen waar je weer mannen op kan roepen.

Dan heb je ook nog verschillende zoals iemand voor de radio, de gewonen assault gasten en gasten met zware wapens (ik weet het niet zo goed meer)

Dit is niet iets met een basis bouwen maar alleen je poppetjes door het level halen en aliens afknallen.

Je hebt de human campain
aliens en predator campain. Dat is gewoon hetzelfde maar dan andere poppetjes. De besturing is oke maar de levels zijn saai. grijs grij grijs. naja dit spel verdient wel een 2,5
----

avatar van jellecomicgek72
Deze moet ik maar eens aanschaffen als alien EN predator fan.

avatar van Starmaster501
hij valt anders wel tegen. maar vind je hem onder de 10 euro. dan misschien nog wel

avatar van jellecomicgek72
bij mij in de buurt zit een Gamewinkel met 2ede hands spellen. Eens kijken of ik hem voor de ps2 kan krijgen.

avatar van Game-analist
Goede game!

avatar van Starmaster501

Ja flikker er dan gelijk maar een 5 tegenaan. het is onmogelijk dat dit spel perfect is voor een 5! Onderbouw je mening is,,,

Dr. Salvador
Maar deze nieuwe user geeft alleen maar 5*, en 0,5* sterren, er zit geen middenweg in, ach ja ieders zijn eigen stem gedrag!

avatar van superdude
ja en hij heeft tot nu toe alleen nog maar goede game! of slechte game! geschreven, bannen die hap..