Saints Row 2 (2008)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Volition
Uitgegeven door THQ

Saints Row 2 is de opvolger van Saints Row. Nadat het in deel 1 leek alsof je aan het einde dood ging, blijkt dat je de zware explosie hebt weten te overleven. Je ontwaakt zo’n tien tot vijftien jaar later uit een diepe coma. Na de explosie ben je ook nog eens ingerekend door de politie, waardoor je nu achter tralies zit in een zwaar beveiligde gevangenis. Je voelt je echter door alle perikelen uit deel één nog steeds verraden door de Saints en besluit om keihard wraak te nemen. Je probeert te ontsnappen. Eenmaal uit de gevangenis herken je Stillwater, de stad waarin alles gebeurt, bijna niet meer terug. Je gaat achter de mensen aan die jou in coma hebben gebracht, maar dat zal geen eenvoudige klus worden.

avatar van Skill NL
Bij sr2 kan jezelf een beetje bepalen hoe je character praat en de menu's zijn in het nederlands.
Een andere verbetering is CRUISE CONTROL.
Hoera.

joeri592
oe de dag komt steeds dichterbij...

Waar is de source dat het spel 7 november uitkomt? Op bol en bartsmit staat 17 oktober...? Nog steeds, en dat de PC versie rond 7 nov uit komt.

Veritas
Idd, nog steeds 17 oktober staat er vermeld,ik wil dit spel super graag hebben !!
Ben benieuwd.

Echt heel vet!
Veel meer te doen dan in GTA IV. Veel meer fun om te spelen!

joeri592
wil je je stem verwijderen of wil anders iemand van deze site het doen

avatar van jaspertje3
Stem verwijderd

Ik begin de game steeds beter worden en ga het zeker halen op de release datum halen.
Het ziet er alleen zo cartoon achtig uit,maar dat maakt niet uit als het maar soepel speelt.
Het begint toch te kriebelen tot het 17oktober is.
De game zal als het goed is 48 euro kosten mooi prijsje dacht ik zo.

voor de PC is ie 50 en op de 360 en ps 3 65

Is de Demo al beschikbaar voor de PS3?

Ik heb gehoord dat er een multiplayer in je 'offline modus' beschikbaar is. Klopt dit?

avatar van Naomi Watts
Er zit een co-op mode in.

Deze game komt 17 oktober uit!!!!, ik had gister reclamefilmpje op tv gezien, daar zeiden ze 17 oktober.

Heb de game al binnen, morgen ff checken!!

avatar van Deftones_JP
Ik heb net even een stuk gameplay gezien op insidegamer en ik moet zeggen dat het er best leuk uit ziet. Het is veel meer knallen dan GTA en zo te zien hebben nog steeds hetzelfde systeem wat dat betreft. Ik vond Saints Row qua schietactie dan ook veel beter (ook als GTA IV) dus wat dat betreft is het wel mijn type game. In deze periode zijn er echter boeiendere games dus ik ga de game nu in elk geval nog niet kopen.

Marco, aub geef morgen je review. Ben echt benieuwd naar dit spel. ik ga het spel halen als de reviews goed zijn, als ze slecht zijn niet. De AMerikaanse sites geven rond de 4/5 voor dit spel, best goed.

Eternal Thug schreef:
Bekijk deze review dan maar eens van WhityTheReviewer op YouTube: Saints Row 2 - Review
Saints Row 2 ziet er op z'n minst gezegd veelbelovend uit!

joeri592
ik wil dit spel heel graag kopen, maar er komen zoveel 360 games de komende periode dus ik denk dat ik deze dan toch nog even laat zitten

Gewoon allemaal kopen, doe ik ook.

Maar idd veel toppers aan het eind van dit jaar en begrijp dat mensen keuzes moeten maken.

Mijn enige vrees is: Waar haal ik de tijd vandaan om ze allemaal te spelen!!!!!

de game nu een kleine 3 uurtjes gespeeld en wat is die vet zeg. Ontzettend veel humor, afwisselende missies, goed bestuurbare voertuigen, richten en schieten werkt goed.

Niet te vergelijken met gta 4, maar begrijp dat mensen dat doen.

Game is net ff wat meer actie dan gta en zoveel te doen.

Zeker de aankoop waard.

-puntje is dat de graphics niet geniaal zijn , maar wel gewoon goed.
-puntje af en toe pop-up

Zijn de enige minpuntjes die ik tot nu toe tegenkom, maar zeker niet storend.

Geniaal spel gewoon.

avatar van TonyTHorror
Had zulke hoge verwachtingen, dit moest mijn gta worden dit jaar.

Na 2uurtjes spelen kan ik dat natuurlijk nog niet zeggen maar tot nu toe maakt het Álle verwachtingen waar!
De humor is erg aanwezig, en zit bijna de heletijd al met een lach op me gezicht te spelen.
Het maken van je personage alleen al is indrukwekkend, de mogelijkheden lijken oneindig en het is nog eens grappig ook.

De missies zijn tot nu toe erg afwisselend, en vooral grappig.

Iets wat deze game, veel beter doet...dan natuurlijk GTA.

....maar dan ook écht veel beter!

Net even besteld, hoop hem morgen via Bol.com binnen te krijgen. Ben benieuwd, verwacht er niet heel veel van. Maar ik wacht af.

joeri592
ik heb hem al bij bart smit in de rekken gezien:)

Paar uurtjes verder nog steeds genieten geblazen
Bij gta haakte ik na enkele uurtjes af door verveling, hier wil ik blijven doorspelen..

Heerlijk, voor nu is mijn beoordeling 4.5*!

Edit: Het moet niet gekker worden, eerst kon je je gozer al tieten geven, nu loop ik in een 'borat pakje' rond Hahaha echt niet normaal hoe grappig dat eruit ziet !

TonyTHorror schreef:
Paar uurtjes verder nog steeds genieten geblazen

Heerlijk, voor nu is mijn beoordeling 4.5*!

Helemaal met je eens Tony. Bij gta kwam toch vrij snel de verveling en dat is hier bij Saints wel even anders.

In vele opzichten naar mijn mening beter en leuker dan gta.

avatar van Davincstyle
Ik twijfel op ik hem koop. Heb hier SR1 liggen, eerste spel voor xbox360 die ik heb gekocht maar blijft wel soort GTA spel en daardoor vind ik het wel onwijs. Uitleven in een stad is toch heerlijk ?

Wacht wel tot ie goedkoper word, dan schaf ik hem aan.

Davincstyle schreef:

Wacht wel tot ie goedkoper word, dan schaf ik hem aan.

Kijk hier zit je fout

Soort gta spel, het probeerd niet zoals gta te zijn (Dat ten eerste)
Dat gta als eerste het sandbox genre gebruikt betekend niet dat elk spel dat daar gebruik van maakt gta probeerd te zijn

Dit spel staat boven gta, in ieder geval boven gta 4.
Voor de liefhebbers van fun, en no-nonsense actie & spektakel moet je bij SR2 wezen.

Houd je van bowlen, koop je gta 4

Is het aan te raden eerst het eerste deel te spelen alvorens aan deze te beginnen?

zijn de graphics beter dan bij gta 4

Veritas
Super vet spel alles is top tot nu toe,eigen char gemaakt,bodybuilder type lol.
Alleen vind ik het geluid van de pistolen slecht,voor de rest ben ik nog niets negatief tegen gekomen maar ik zit slechts op 4% lol.
Heb dubbel gelegen met die strontkar !!