Sports Island (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson

In Sports Island kun je aan de slag met tien verschillende soorten sporten, die je allemaal met de Wii controller kunt uitvoeren. Je kunt kiezen uit sporten zoals volleybal, boogschieten, voetbal, motorcross, tennis en karten. Beoefen elke sport zo goed mogelijk en probeer hoog in de ranglijsten te eindigen, of speel tegen een vriend en test wie de beste in een bepaalde sport is.

Niet echt een geweldig spel.
Zeker als je het vergelijkt met de sport die je bij de Wii krijgt doet dit erg goedkoop aan.
Ook erg jammer dat je bij deze game niet met eigen poppetjes kan spelen.

avatar van Tha Luz
Dit zijn van die spellen die na 3uurtjes gaan vervelen dus neem ik niet de moeite..

1,0
had er veel van verwacht voor op de wii, maar weer ben ik teleurgesteld...

misterwhite
2 sporten vind ik maar leuk en de rest is echt slecht uitgewerkt. Het boogschieten en het wel voetballen zijn wel tof. Maar voor de rest echt maar een saai spelletje en de besturingen zijn ook niet echt geweldig. Kon veel leuker...

avatar van Nqouy
1,5
Waardeloze game, spijt dat ik hem heb gekocht voor de volle mep en hem een maand later aan de straatstenen niet meer kwijt kon.. jah voor een kwart van de prijs verkocht, maar toch blij dat ik hem kwijt ben. de games zijn echt waardeloos en vervelen al na enkele minuten, jammer want hou wel van zulke games mits ze een fatsoenlijke gameplay hebben.