Spyro: Season of Ice (2001)

Alternatieve titel: Spyro Advance

Game Boy Advance
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Digital Eclipse
Uitgegeven door Universal

Spyro is een paars/blauw draakje. Samen met zijn vrienden Bianca en Hunter wil hij op vakantie. Als Bianca tijdens haar zoektocht in de bibliotheek naar de ideale vakantie haar spreukenboek vergeet, vindt de domme Grendor deze, en besluit hij een van de toverspreuken te gebruiken voor zichzelf. Dit gaat zo verkeerd dat hij opeens twee hoofden heeft en een ontzettende hoofdpijn. Het enige tegengif hiervoor bestaat uit de vleugels van honderd magische feeën. Hij vangt de fee Zoë en spreekt een toverspreuk uit waarmee hij de feeën overal in het feeënrijk bevroor. Met haar laatste krachten stuurt Zoë een berichtje naar Spyro en zijn vrienden met de vraag om haar te helpen. Uiteraard ga jij op dit verzoek in, en ga je op onderzoek uit om Zoë te ontdooien.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.