Guitar Hero: Aerosmith (2008)

Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360 / PC / Macintosh
Music

Ontwikkeld door Neversoft, Vicarious Visions, Budcat en Aspyr
Uitgegeven door Activision

Guitar Hero: Aerosmith is een speciale versie van Guitar Hero waarin de speler de belangrijkste hits van Aerosmith naspeelt. De speler kruipt in de huid van de gitaarspelers Joe Perry, Tom Hamilton en Brad Whitford. Speel de liedjes zo goed mogelijk en wordt een goede gitaarspeler. In de game maak je de groei van Aerosmith mee van hun eerste concert tot hun grootste shows.

avatar van Nintendofreak

Wat denk je zelf.....

Game_Kaza
Krijg je bij deze game echt een gitaar in je handen ofzo ?

Geen levens echte, maar wel een special soort gitaar voor het spel.

avatar van Nintendofreak
dat dacht ik al lijkt mij wel vet.

Game_Kaza
Is het ook. Heb gehoord dat in Rock Band zels drums en andere dingen waren toegevoegd. Weet alleen niet of dit waar is...

avatar van jaspertje3
Dat klopt inderdaad

Ik zit er over tedenken om deze game tehalen,maar ik heb gehoord dat het rond de 100 euro kost,vindt ik wel een beetje teduur.
Maar ik speel het bij een vriend van me en het is toch wel verslavend.Hoe weet ik niet en vooral omdat deze games me niet echt aanspreken,maar deze is toch wel verslavend nou ja de vorige deel dan.

AC/DC

Ik hoop dat er Guitar Hero: Guns 'n Roses komt

Ik hoop dat er een keer Triangel Hero komt

Iron Rose schreef:
Ik hoop dat er een keer Triangel Hero komt

Ik snap niet dat ze deze game uberhaupt maken. Nog dit jaar komt GH: World Tour die zo vet is. Ze gaan de kant van Rock Band op (dus ook hier verschijnt een drumstel) Die heel anders is nu heb je drie pads en twee flappen boven die pads en dat zijn de bekkens. En al sla je hard op een pad dan hoor je het harder en sla je zachter dan hoor je het zachter. Ook kan je lekker jammen

avatar van Mart
Hoe kwam Activision op het idee om dit spel uit te brengen? Ik denk dat dit spel alleen de echte die-hard Aerosmith fans trekt, en volgens mij is dat een niet al te groot publiek. Guitar hero vind ik juist zo leuk omdat er verschillende muziekstijlen en bands in voorkomen, maar om nou de hele tijd Aerosmith te gaan spelen...

avatar van jaspertje3
AC/DC schreef:

Crespo09 schreef:
Ik hoop dat er Guitar Hero: Guns 'n Roses komt

Inmiddels is duidelijk dat er een nieuwe versie van Metallica zal verschijnen, maar dat is nog even wachten tot 2009.

Mart schreef:

Ik denk dat Aerosmith, zeker in Amerika, een flinke fanbase heeft. Ikzelf ken wel wat nummers van ze (zo goed vind ik ze trouwens nou ook weer niet) maar ik zou er geen GH voor aan schaffen. Dan trekt de Metallica versie (die aangekondigt is) me veel meer, zolang ze maar zo veel mogelijk nummers tot en met ....and justice for all erop zetten en niet die troep die erna kwam.

Ik ken weinig nummers van Aerosmith: Het zal blijven bij I dont wanna miss a thin en Dream On. Verder spreekt de Mettalica versie me meer aan. Maar ik zal wachten op Guitar Hero: World Tour

avatar van Foetsj_NL
Krijg 'm vanmiddag binnen, en zal dan even kijken of er een paar leuke nummers tussen zitten.

avatar van Foetsj_NL
Leuke game, met leuke liedjes, niets minder en niets meer. Zit ook meer te wachten op Guitar Hero: Metallica en op Guitar Hero IV: World Tour. Voor de mensen die Aerosmith helemaal de bom vinden is dit een topper, maar ook mensen die niets met Aerosmith hebben kunnen zich hier prima mee vermaken.

3.5*

avatar van wiiplayer
Ik heb vraag , ik heb voor de WII , GH3.
als ik nou alleen de game koop van Aerosmith , kan ik hem dan ook spelen met het gitaar van GH3??

avatar van Metalfist
Vrij simpele moeilijkheidsgraad op PS3

avatar van Davincstyle

Nee een blokfluit

wiiplayer schreef:
Ik heb vraag , ik heb voor de WII , GH3.

Bij xbox kan je met de GH3 gitaar gewoon alle delen spelen. Zal ook wel met WII zijn dan, lijkt mij.

AC/DC schreef:

Er is een rockband ACDC

wiiplayer schreef:

Ja

joeri592
deze is wel erg makkelijk, je haalt expert echt heel makkelijk, bij gh 3 heb ik wel moeite met expert bij deze totaal niet

joeri592 schreef:

Ligt er ook een beetje aan hoe hoog jezelf de lat legd, zo kan ik op expert wel nummers spelen maar dan kom ik toch niet verder dan een % of 70, ik wil dan wel bij alles 5* halen, dat is wel; een plus punt aan GH dat je het zo moeilijk kan maken als je zelf wilt al houd dit vast wel ergens op maar ik zie mij zelf op expert niet de 100% halen/
GH is leuk en zeer verslavend, ik vind het alleen tergend duur en vooral omdat ze de oudere producties uit de handel halen of tegen de release prijs verkopen zonden aangezien je de nummers van 1 GH zo wel een keer gezien hebt zelf heb ik nou HGV en Aerosmith, ik vind de layout van de oudere GH's fijner dan dei van V maar dat is iets persoonlijks. 3.5 ook voor deze GH