Secret Agent Clank (2008)

PlayStation Portable / PlayStation 2

Ontwikkeld door High Impact

In Secret Agent Clank speel je als de kleine robot Clank. Ratchet, Clank z'n vriend, word beschuldigt voor een misdaad die hij niet gepleegd heeft. Toch word hij als schuldig bestempeld. Om zijn vriend te redden, onderzoekt Secret Agent Clank wie er achter de misdaad zit.

avatar van Princess Piranha
Ik vind die reclame hiervan zo ontzettend stom ingesproken

geweldige game, zeer leuk bedacht en erg grappig, vooral de missies emt captain Qwark en de douche missie met Ratchet.
De game heeft lekker veel missies, dit zorgt ervoor dat je lekker aan de slag kunt met deze heerlijke game.
een 4.5 is dik verdiend.

Heeft iemand dit spel al eens uitgeprobeerd op de PlayStation 2? Ik heb vernomen dat het best een leuk spel is geworden, misschien dat ik een aankoop ga overwegen.

joeri592
Wassup ! schreef:

niet echt aan te raden volgens de meeste sites, krijgt meestal maar 6jes

avatar van paulisdik
Je moet ook niet kijken wat de meeste sites zeggen, je moet het zelf ondervinden.