Secret of Mana (1993)

Alternatieve titel: Seiken Densetsu 2

Apple iOS / Nintendo Wii / Super NES

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Square en Square Enix

Het verhaal van Secret of Mana begint op een brug bij een waterval, waar je met een aantal vrienden op zoek bent naar een schat. Plotseling val je van de brug langs de waterval naar beneden, maar op een miraculeuze manier overleef je de val. Dan zie je in het midden van het nabijgelegen riviertje een zwaard in een rots. Wanneer je eindelijk thuis bent, leer je dat het zwaard dat je uit de steen hebt getrokken eigenlijk het zwaard van Mana is en dat dat zwaard al eeuwenlang het dorpje beschermde tegen de monsters. Hierdoor word je verbannen uit het dorpje en begin je je reis die uiteindelijk zal uitmonden in een waar epos.

Eens kijken hoeveel de Wii versie kost in de eShop.

avatar van Alfred Mok
Grovonion schreef:
Eens kijken hoeveel de Wii versie kost in de eShop.

Kijk! Heel goed! Gewoon op groot scherm spelen i.p.v. op je mobieltje.

Ja, hoe dan ook. Aanvankelijk was ik wel te vinden voor een mobiel-game af en toe, maar sinds een half jaar is dat bijna tot 0 geminderd. Als ik mobile wil spelen dan speel ik toch liever op een psp of 3DS.

bestaat er nog een mogelijkheid om dit te spelen?

Als je gewoon een beetje naar beneden (of naar boven afhankelijk van je instellingen) scrollt vind je je antwoord...

avatar van thoyouknow1980
Ohhh wat een heerlijke game
Alles in dit RPG avontuur straalt als een zonnetje
Lekker verslavend vechtsysteem,mooie werelden en leuke muziek.
Het is mij gelukt om Max level 99 te worden en pfff dat zijn heel wat uurtjes knokken.
Maar dat is geen straf in deze tot de verbeelding sprekende wereld.
Echt een van mijn favoriete games ooit

shimahero schreef:
bestaat er nog een mogelijkheid om dit te spelen?

De mini Snes..

avatar van CarealotCarrot