Kung Fu Panda (2008)

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Mobile

Ontwikkeld door Luxoflux
Uitgegeven door Activision

Kung Fu Panda is de game gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm. In de game speel je de pandabeer Po die iets beweeglijker is dan zijn soortgenoten, hij kan namelijk goed Kung Fu. In de game moet je nieuwe aanvals- en verdedigingstactieken leren en deze gebruiken tegen je Het doel is om uiteindelijk door te breken in de Kung Fu wereld, en zet Po de wereld van de Kung Fu volledig op z'n kop.

avatar van jaspertje3
Ik kijk in ieder geval erg uit naar de film.
De ingame beelden die ik gezien heb zien er goed uit, en doet qua gameplay op sommige momenten zelfs een beetje aan Prince of Persia of Tomb Raider. Daarnaast natuurlijk ook flink vechten geblazen.
Ik neem het spel wel eens mee bij een vriendelijk prijsje. Duurt bij dergelijke filmgames nooit lang voordat ze worden afgeprijsd.

avatar van Princess Piranha
jaspertje3 schreef:
Ik kijk in ieder geval erg uit naar de film.

Met Jack Black als voice actor!

avatar van mok
mok
hele fijne game !
het leek fel op avatar
maar leuker

avatar van Tha Luz
Schijnt,dat dit spel grafisch nog best mooi is.

joeri592
echt een leuk spel, ook ind mooi beeld

SvV_Ying
Bij de aanschaf van de Xbox gekregen. Even geprobeerd en moet zeggen dat het bij aardig heeft verast. Ziet er echt heel mooi uit, bijna zoals de film, speelt ook lekker en veel variatie in de dingen die je moet doen.

Dit is echt lache als je met zn vieren speelt. Goede graphics en leuk om combo etc te maken bij je vrienden.

Na de film te hebben gezien de game onlangs ook maar even gedaan. Had hem nog liggen nl. 't Is dan wel een kiddie game maar vond hem als 30 jarige stiekum toch wel vermakelijk. Grafisch mooi en genoeg variatie in de levels.