Bumpy's Arcade Fantasy (1992)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore Amiga / PC
Puzzle

Ontwikkeld door Loriciel
Uitgegeven door Loriciel

Bumpy Arcade Fantasy is een puzzel spel waarin je een stuiterbal bent. Het is de bedoeling alle spullen in een level te pakken, voordat je een level verder kan. Ook zijn er hindernissen waarvoor je moet oppassen. Naarmate je verder komt worden de hindernissen lastiger.

avatar van sdr
sdr
Ik had dit spel al geprobeerd toe te voegen, helaas afgekeurd, kon geen hoes vinden, ik dacht doe ik later wel en nu toch toegevoegd door iemand die het spel niet eens kent. Bumpy ziet er uit als een eenvoudig kinderspelletje, zo zijn de eerste paar levels ook. Al snel wordt het moeilijk en is het echt puzzelen.

avatar van kArIzMa_TuRk
Als ik Bumpy ergens voor de pc kan vinden, zal ik 'm aanschaffen. Lijkt me 'n leuk spel.
en nu toch toegevoegd door iemand die het spel niet eens kent.
Nou, ik zag Bumpy in de rejections staan, en ik dacht, laat ik 'm maar toevoegen zodat de fans een recensie en/of een stem kan plaatsen. Niks mis mee toch?

'Een spel toevoegen zonder 't te kennen', overkomt me trouwens vaker.

avatar van rustugan
Dit spel heb ik vroeger wat afgespeelt zeg. Originele puzzels die je zelfs in deze tijd lange uurtjes kunnen bezighouden.r

4 ster