Sudden Strike 2 (2002)

Strategy

Ontwikkeld door Fireglow
Uitgegeven door CDV

Trek je camouflagepak uit de kast en sluit je aan bij de Duitse, Russische, Britse, Amerikaanse en Japanse WOII-troepen. Bereid je voor om namens vijf speelbare landen de oorlog aan te gaan en voltooi de vijftig beschikbare missies in de campagnemodus of speel een enkel scenario. Meer dan vijftig nieuwe eenheden komen de gelederen versterken in deze nieuwe editie waarin je ook boten en treinen kunt besturen. Maak gebruik van de kaarteditor en de eenvoudig te besturen scenario’s en kies uit drie verschillende moeilijkheidsniveaus. Ook kun je meedoen aan multi-playergames.

Wederom een geslaagde game waarin je geweldige grote WO 2 veldslagen kan spelen. Overrule je vijand met tanks en soldaten, zet tactische bombardementen op het goede moment in....het was erg vermakelijk.

Helaas was de game grafisch niet verbetert ten opzichte van deeltje 1 en dat was wel jammer want het kwam iets wat gedateerd over. Maar dat maakte op zich niet zo heel veel uit.