True Crime: Streets of L.A. (2003)

Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Luxoflux
Uitgegeven door Activision

Door toedoen van gangs is de hel los gebroken in de straten van L.A. De enige hoop op rust is een ongecontroleerbare ex-agent wiens ongebruikelijke methodes zijn carriere bij de politie hebben gekost en angst hebben nagelaten bij grote criminelen. Schiet, vecht en rijd door 240 mijl van L.A. met een verhaallijn waarin je nooit dezelfde missie hoeft te herdoen.

Een beetje een GTA kloon. Het vechtsysteem was wel iets toffer maar uiteindelijk wist het niet de juiste vernieuwingen te brengen om GTA van zijn troon te stoten.

avatar van Jorge-E
Zeer toffe game, zeer leuk ook dat je de game verder kunt doen als een mission mislukt, dat maakt het wat realistischer. 4.5 sterren

Dardan
Ik heb deze op de PC gespeeld, ik vond het erg vermakelijk eerlijk gezegd, idd beetje GTA-achtig maar had toch zijn eigen stijl en besturing van het personage vond ik hier stuk beter, wel jammer dat het spel zo snel uitgespeeld is. 4*

Dardan schreef:

Het is natuurlijk leuk om alle eindes eens uit te spelen, ook kun je de missions eens laten falen om het resultaat te zien, krijg je ook altijd een nieuwe missie

avatar van sinterklaas
0,5
Gewoon een waardeloos kutspel. Je denkt als je het doosje ziet en de verhalen hoort: wow wat lijkt me dit een tof spel maar dat is helemaal niet zo.

Na twee minuten verveelde ik me al de tering van dit spel. Vooral om de graphics. OOOOUUUD man. En dan die oersaaie missies in gebieden die voor games al zo oud als de weg naar Rome zijn. Steeds maar weer die herhaling van dat die Kang een telefoontje krijgt in zijn auto en dan als je moet schieten. PFFFF. LA is ook liniar en saai en er is geen kut aan. En die gevechten doen denken aan het oudste gevechtspel ooit. En ik heb ook maar twee dagen over dit flutspel gedaan. Dit spel is gewoon KANSLOOS, saai, ouderwets, kut, en behoorlijk oud. Zelfs voor een tergende verveling is dit spel niks waard.

Vind deze game eerlijk gezegd ook maar gedeeltelijk geslaagd. We zijn gewoon beter gewend. De opdrachten zijn soms wel eens leuk om te spelen, maar als je gewoon in de stad aan het rondlopen bent is het maar saai. Het vervolg vind ik stukken vermakelijker en als je goed genoeg rondkijkt kan je het vervolg al in de budgetbakken terugvinden. 2.5/5!!!

Ik vind het vervolg eigelijk slechter dan deze, alleen al dat je bij dat 2e deel een tutorial van een uur lang moet doen... Dan speel ik toch liever dit deel.

avatar van waxs
Ik vind het geen goede game, maar ook zekers niet slecht. Heb er toch plezier aan gehad, maar na alle verwachtingen viel hij wel vies tegen.

avatar van Jorge-E
Hoe kan dit spel nou in de flop 100 staan?

avatar van Gaming 4 ever!
ja weet ik niet

avatar van Ravenstein
Leuk gedurende een uurtje of zo, daarna had ik het wel gehad.
Haal liever GTA III, Vice City of San Andreas nog eens boven...

Echt slecht was de game nu ook weer niet, daarom een 2,5.

avatar van sinterklaas
0,5
Staat helaas niet meer in de flop 100. Was wel een verdiende plaats voor dit schijtspel.

avatar van Test Drive
vind het trouwens ook wel een flopper , leuk dat je voor een keertje politieman kan spelen maar daar blijft het bij!

%%%%%%
Gewoon een GTA kloon mar deze game halt zeker het nivou niet van GTA het verhal is aardig maar verder is het ook niet veel aan. 2,5

avatar van Martijn
Om het meteen een GTA kloon te noemen gaat wat te ver maar het is zeker geen top spel. Spel is nogal veel van hetzelfde en erg ervelende volg missies waar je persee niet gezien mag worden,

avatar van Bart Tönjann
Erg slecht, al was het vechten wel aardig bedacht. Maar goed bedacht of niet, slecht uitgewerkt. Ik vond TC: New York ietsjes beter, maar het blijft voor mij geen overtuigende serie.

avatar van Rensie88
Was gewoon super om met snoop doggy dog door de stad te rijden en alles onveilig te maken

zeker een goeie game !!

Rensie88 schreef:

zeker een goeie game !!

Je speelt met Nick Kang, niet met Snoop. En ik denk niet dat er een cheat was om met zijn skin te spelen.

avatar van Bart Tönjann
Volgens mij kon je Snoop Dogg unlocken ofzo.

avatar van welleweirdo
Dit was op zich nog een best toffe game met een aardig verhaal en doet op sommige punten het zelfs beter dan de GTA-serie. Jammergenoeg zijn het maar weinig puntjes. 3,5*

Relax
Een heel erg vreemde game, vooral omdat meneer Jermaine mij vertelde en zelfs liet zien dat er zombies in deze game zitten.

De straten zijn mooi gemaakt, wel sfeervol, de snelwegen zijn wat minder bevolkt.
De missies zijn te makkelijk.

Bart Tönjann schreef:
Volgens mij kon je Snoop Dogg unlocken ofzo.
Je kan inderdaad de straten onveilig maken met Snoop Dogg. Dat vond ik wel een leuke extra!

avatar van hitman
leuk spel en zeer vermakelijk met coole muziek.

4 sterren

avatar van Evil Eye
Inderdaad wel een vermakende game. Geen pareltje, maar ik heb me er wel redelijk mee weten te amuseren.

3,5 ster

Een echte net-niet. Het was zijn kwaliteiten en charmes, maar in alles wat het een GTA kloon maar dan een stuk minder.
Toch was het wel geinig. Beetje rijden, schieten, rijden, schieten...dat is altijd wel leuk.

avatar van hitman47
heerlijke game om te spele,veel vrijheid,goei verhaallijn
goeie missies.een dikke 4.5

SvV_Ying
Vermakelijk spel. Lekker rondrijden met de radio hard aan en zag er ook geinig uit. Wat ik me ook nog herinner waren die bomen die als stokjes afbraken als je er tegen aan reed haha, of was dat niet dit spel?

avatar van Jorge-E
Het was inderdaad dit spel.
Of stenen muren van 3 meter hoog waar enkele bakstenen afvallen als je ertegen schupt.

joeri592
sinterklaas schreef:

ben het met je eens, nu heeft ie ineens zelfs 3 sterren!!

avatar van Jorge-E
Hoera, hij staat niet meer in de flop 100 en heeft 3 sterren!!!!!