logo GamesMeter menu
logo GamesMeter
poster

Dora the Explorer: Journey to the Purple Planet (2005)

Alternatieve titel: Reis naar de Paarse Planeet

mijn stem
3,25 (2)
2 stemmen

Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2
Adventure / Educational
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door High Voltage en Monkey Bar
Uitgegeven door Global Star

Ga samen met Dora en Boots op avontuur in de ruimte en help ze hun ruimtevriendjes terug te brengen naar de Paarse Planeet.

zoeken in:
avatar van dvdschaaf
4,0
Mijn stem is gegeven door mijn dochter van 4 die dit een erg leuk spelletje vindt...
Persoonlijk vind ik het knap van de makers dat dit spel zo aantrekkelijk gemaakt is voor de belevingswereld van peuters/kleuters...(slechte zin)

avatar van paulisdik
dvdschaaf schreef:
Mijn stem is gegeven door mijn dochter van 4 die dit een erg leuk spelletje vindt...
Persoonlijk vind ik het knap van de makers dat dit spel zo aantrekkelijk gemaakt is voor de belevingswereld van peuters/kleuters...(slechte zin)


Geef maar toe je vind het zelf ook leuk

avatar
Dr. Salvador
Lijkt me best wel een stoer spel .

avatar van GameGirl Expert
Dr. Salvador schreef:
Lijkt me best wel een stoer spel .
heel leuk spel vind je ook niet

avatar van GameGirl Expert
Dr. Salvador schreef:
Lijkt me best wel een stoer spel .
ik vind het heel leuk

avatar van Confusie
Geil, een vrouwke.

Als je maar geen 14 bent dan, of nog erger.

avatar van Princess Piranha
Of het is een dude met veel ervaring in vrouwelijke gamers.

avatar van JustMike
Princess Piranha schreef:
Of het is een dude met veel ervaring in vrouwelijke gamers.


avatar van Confusie
Of het is markwiering.

avatar van Cool Gamers
GameGirl Expert schreef:
(quote)
ik vind het heel leuk
Ik kan niet wachten op de volgende Dora

avatar van Cool Gamers
Confusie schreef:
Geil, een vrouwke.

Als je maar geen 14 bent dan, of nog erger.
Check haar profiel. Ze is pas 7 jaar!

avatar van Evil Eye
Confusie schreef:
Of het is markwiering.


Marky lijkt mij wel zo'n ventje die doodsbang is voor chickies. Zo'n mannetje die bij de leraren helemaal interessant gaat doen met allemaal zogenaamd intellectuele gesprekken en moeilijke woorden, en dan vervolgens helemaal dichtklapt als er een meid naast hem komt zitten bijvoorbeeld.

avatar van Manny Calavera
Confusie schreef:
Of het is markwiering.


Benieuwd dan wanneer de valsspeelcodes van Dora the Explorer dan worden besproken.

avatar van Evil Eye
Betrek MarkWiering er nou niet bij... straks gaat hij nog beweren dat Dora helemaal niet creepy en kwaadaardig is maar dat ze kleine kinderen juist wat probeert te leren... brrr wordt er gewoon naar van, de gedachte alleen al maar serieus, die gast spoort niet

avatar van Confusie
Dora lijkt me wel het type waar hij handmatig zijn zelfhulp kicks uit trekt.

avatar van Evil Eye
Is hij nog veels te jong voor joh, dat mannetje koopt liever heel onschuldig en braaf een ijsje. Van een Drugsbaron / gangsterbaas. Dat wel.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.