Planet of the Apes (2001)

PC / PlayStation

Ontwikkeld door Visiware
Uitgegeven door Ubisoft en Fox

Het is 2000 jaar in de toekomst, er heeft zich een nieuw dodelijk apenras ontwikkeld dat heerser over de aarde is geworden. Opgejaagd en angstig verzamelen de overgebleven mensen zich om de strijd aan te binden met het grote bedreigende apenrijk. Jij bent Ulysses, een mens die met zijn ruimteschip gecrasht is op de door apen bestuurde planeet. Als hij, nadat hij gevangen genomen werd en gerprepareerd voor 'onderzoek', met de hulp van een vriendelijke aap weet te ontsnappen, zal hij met zijn intelligentie en vuisten als enige wapens, moeten zien te overleven.

Wat een belachelijke game was dit...snap nog steeds niet wat de bedoeling was.
Je word wakker in een tarzan- achtig broekje en moet je zien te ontsnappen uit je cel, moet je langs elke aap sluipen om verder te komen en als je gespot werd in het begin had je een vet probleem.
JE KON NIET VAN DIE APEN WINNEN MET JE BLOTE VUISTEN ...eerlijk waar zeg dat dit ooit in mijn collectie psx spellen heeft gezeten.

0,5
Dit was inderdaad erg slecht ja. Speelde deze Game bij een vriend en het zag er gewoon uit als een Commodore 64 spel zo slecht was het. Het speelde ook totaal niet lekker. En dan nog die oersaaie omgevingen echt om bij in slaap te vallen.

Dit kan ik helaas niet meer dan een 0,5 geven

avatar van Feyenoord100jaar
0,5
Slechtste spel dat ik ooit gehad heb. Dit spel zou op nr.1 van de top 250 moeten staan.

0,5
Ja, klopt. Deze hoort eigenlijk op 1 ja.

avatar van Brains
Feyenoord100jaar schreef:
nr.1 van de top 250.

Ja, of nog liever van de flop 100

avatar van Feyenoord100jaar
Haha . Kom op jongens iedereen een 5,0 geven

mister-fool
Een van de eerste spellen die ik had als kind. . De herinnering was een stuk beter dan het spel zelf. Saai en frustrerend.