Dynasty Warriors 3 (2001)

Alternatieve titel: Shin Sangoku Musou 2

PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Omega Force
Uitgegeven door Koei

In Dynasty Warriors 3 vecht men in historische of verzonnen veldslagen als officier in het leger, meestal met het hoofddoel de commandant van de vijand te verslaan, terwijl de eigen commandant in leven blijft. In Dynasty Warriors 3 zit o.a. voor het eerst een multi player modus. Er zijn dertien nieuwe characters toegevoegd bij de bestaande 28 characters.

avatar van Jer0en
Voor mij het beste Dynasty Warriors deel. Er valt ongeloofelijk veel te unlocken en de game verveelde mij toen die tijd geen moment. Eerlijk is eerlijk de game is zo eentonig als wat en de graphics zijn niet al te best. Mijn beoordeling is dan ook gebasseerd op hoe ik de game heb ervaren. Ik vond het veldslag gevoel heel goed overkomen en dat is de bedoeling van de game. nog een pluspuntje zijn de japanse stemmen als je aan het vechten bent.