Ragnarök Online (2002)

Alternatieve titel: Ragnarok Online

multi player / online

Ontwikkeld door Gravity
Uitgegeven door Gravity

Ragnarok Online is een massively-multiplayer online role-playing game gebasseerd op de fantasy comic serie "Ragnarök" van Myung-Jin Lee. De speler kies als 'job' Swordman, Mage, Archer, Thief, Merchant of Acolyte en trekt daarmee door de, steeds uitgebreide, speelwereld bestaande uit bossen, woestijnen, moerassen, grotten en eilanden. Naarmate je meer experience vergaart zal je sterker worden om uiteindelijk een volgende 'job' te mogen kiezen.

avatar van Tommeh
Briljant in z'n eenvoud!

Leuk vormgegeven, gezellig samen spelen maar wel erg repeterend en saai na een tijdje.

avatar van Mizu
Helemaal mee eens! ben nogsteeds verslaafd

avatar van rpger
Ik was een tijdje een regelmatige bezoeker aan de multiplayer shops, en dit spel werd altijd door een grietje van 17 jaar ofzo gespeeld, die zat daar werkelijk 24x7 en altijd aan dit spel.

avatar van leroy*
deze kan je toch gratis op die site downloaden?

avatar van leroy*
en kan je ook op een gratis server :O ik snap niet veel van dat online gegame???

avatar van Mizu
kan ja er zijn heel veel private servers! originele kost natuurlijk wel geld. Binnekort komt deel 2 alweer uit dus nog even wachten

avatar van leroy*
owja maar keer uitpluisen hoe dat werkt :O de game zit er namelijk super uit

avatar van leroy*
Ben hem nu aan het downloaden, als het zo niet lukt met dat inloggen en die private server en dat gedoe, vraag ik aan jou wel hoe het werkt

avatar van leroy*
JA ik speel hem maar ben nog geen poppetje tegen gekome

avatar van leroy*
Wil ik archer worden moet ik zo'n pokke eind lopen en ga je dan opeens dood :O ik heb er nu al bijna geen zin meer in

avatar van Bahamut Zero
Dit was zo'n lekker spel. Wekenlang gespeeld zonder er ook ooit maar verveeld aan te raken. Weet niet wat er mee gebeurd is maar waarschijnlijk stond hij nog op mijn oude pc Naja, nu toch andere games die ik spelen moet.

Deze krijgt 4,5* van mij

Dit spel is gewoon top...
Toen ik dit spel ging downloaden en uitproberen was ik al in 1 sec verslaafd

avatar van LimeLou
De poster doet me denken aan een nogal Shojo-achtige manga. Een beetje een meisjes-achtige MMORPG zoals Nostale, zeker?

avatar van Brains
Meisjesachtig? Nee hoor, niet echt. Heb een tijdje gespeeld (Op een private server) samen met een paar vrienden van me, geen van hen een meisje .

avatar van LimeLou
't is toch een beetje lollicon en misleidend

AvMerode
Kameraad van mij vermelde dat deze game niet meer gratis online is, maar dat is niet waar, er is een speciale Valkyrie server die gratis is.
Ga naar Link en download "Includes Valkyrie and Premium clients" plus patch "iRO Sakray Client" als nodig is.