Silver Surfer (1990)

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Software Creations
Uitgegeven door Arcadia

The Silver Surfer reist door het heelal voor Galactus, op zoek naar planeten waar Galactus zich kan voeden. Zijn missie wordt echter verstoord wanneer hij bericht krijgt van Galactus. De slechte Magick Dimension groep probeert het heelal binnen te dringen, en ze dreigen alles in het heelal te vernietigen. Het stoppen van de Magick Dimension is je nieuwe missie geworden, en Silver Surfer zal door het heelal moeten reizen om alle schurken te vernietigen.

avatar van ReMyTje86
0,5
Dit is echt de slechte spellen die ik ooit heb gespeeld. Geen hp je bent in een keer dood je hebt weining kans om heel door de lvl's te geraken. maar jah voor iemand die zin heeft om slecht spellen te spellen moet ff een emulator dlen en ff daarop spellen kipen zal ik nie doen zonde van je geld. Een 0.5 is toch wel het muziekje

avatar van wolff
impossible.

ongelofelijk moeilijke game.

Maar daarom niet gelijk slecht ofzo.
Het punt is ze zijn veel te ver gegaan met de moeilijkheidsgraad.
Als je 1 keer geraakt wordt ben je meteen dood.
En waarom kun je niet gewoon de knop ingedrukt houden om te schieten.
Gelukkig kan dat op emulator wel.
Verder aardig scrolling shooter.

2.0 sterren