Prehistorik 2 (1993)

Amstrad CPC / PC

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Titus

In dit vervolg ben je wederom een holbewoner met honger. Gebruik je knots en verzamel je voedsel.

avatar van basik
Oermannetje met een knuppel. Geweldige game, 4,5*
na 5* deze game is veel toffer door die grote hamburgers..

avatar van Artifact
Onderhond schreef:
Bij een goeie platformer heb je steeds de volledige controle over je personage. Doordat de personages hier wat groter waren, het raakvlak met de grond wat minder duidelijk en de randen aan afgronden (bladeren op bomen bijv) niet meteen erg afgewerkt donderde je al eens makkelijker ergens tegenaan wanneer dat niet echt de bedoeling was.

Als ik me niet vergis bolden de personages ook een beetje uit. Je ging soms gewoon iets te veel dood aan matige besturing dan aan de echte moeilijkheidsgraad van het spel. Iets wat bij de meeste mario games nagenoeg perfect gaat.

Verder wel een erg vermakelijke platformer. Speel het nog steeds.

avatar van Princess Piranha
:O Ik wist geen eens dat er een deel 2 was!!

Goede oude tijd! Al die geheime plaatsen ook!

avatar van PC.ENGINE.FAN
Princess Piranha schreef:
:O Ik wist geen eens dat er een deel 2 was!!

Ik durf te wedden dat je bedoelt dat je niet wist dat er een deel 1 was. Prehistorik 2, wordt ook wel eens gezien als dé Prehistorik man game.

Daarnaast moet je eens proberen met de datum van vandaag de game op te starten.. dan krijg je een leuke boodschap.

avatar van Princess Piranha
PC.ENGINE.FAN schreef:

Ik durf te wedden dat je bedoelt dat je niet wist dat er een deel 1 was.

Haha nee sorry Deze game heb ik nooit gespeeld, zo te zien op google heeft het ook iets andere graphics.