Godzilla: Destroy All Monsters Melee (2002)

Nintendo GameCube / Xbox / Game Boy Advance

Ontwikkeld door Pipeworks
Uitgegeven door Atari

Je neemt in het spel de rol aan van Godzilla of een van de andere Kaiju (monsters) uit zijn films. Het spel draait om het tegenhouden van een buitenaards ras, de Vortaak. De Vortaak hebben meerdere Aardse monsters onder hun controle genomen, en gebruiken ze om de Aarde aan te vallen. Naast het voorkomen dat de Aarde wordt vernietigd, bevat het spel ook de Destruction mode. Hierin moeten spelers in zo kort mogelijke tijd proberen een stad te vernietigen.

Retro_Gamer
Heerlijk arcade godzilla spel. Verveelt helemaal niet snel en ik ben nog steeds geneigd om het soms weer eens te spelen.