GunZ: The Duel (2005)

online

Ontwikkeld door MAIET
Uitgegeven door MAIET

Gunz is een online game waarbij het doel is om simpelweg iedereen die op het moment online is, neer te knallen. Hierdoor krijg je punten waardoor je levelt. Ook hierbij heb je verschillende servers en levels. Ook kun je steeds betere wapens en armor kopen.

Paar jaar geleden veel gespeeld, ik was toen level 40 ofzo. Maar ben er toen mee gestopt. Nu weer begonnen en heb intussen een personage van level 14. Merkte dat ik in het begin wel vaak makkelijk de beste was, maar nu is het niet meer zo makkelijk.
Grafisch is het intussen behoorlijk verouderd, en voor een spel uit 2005 is het ook niet alles, maar het natuurlijk een gratis game en voor dit soort games zijn perfecte graphics nauwelijks mogelijk. De gameplay is goed. Leuke moves en de beweging voelt goed. Naarmate je beter wordt, leer je ook speciale bewegingen zoals de butterfly en de reload-shot. De eerste beheers ik al redelijk, maar de reload-shot is voor mij nog te lastig.
Waar ik mij soms wel aan erger is die kinderen die je direct gaan uitschelden voor noob o.i.d. En hackers zijn er af en toe ook inderdaad. Maar moet hierbij wel melden dat ik zelf ook eens een hack programmaatje had, maar ik gebruikte deze alleen tijdens Quests. Maar het mag natuurlijk niet. Gebruik het nu ook nooit meer.
Leuke game, ga er zeker nog wel een tijd mee bezig.