GunZ: The Duel (2005)

online

Ontwikkeld door MAIET
Uitgegeven door MAIET

Gunz is een online game waarbij het doel is om simpelweg iedereen die op het moment online is, neer te knallen. Hierdoor krijg je punten waardoor je levelt. Ook hierbij heb je verschillende servers en levels. Ook kun je steeds betere wapens en armor kopen.

heel leuk online game en zeker een aanrader voor de tekken fans

jorisje123456
Voor een gratis spel, heel goed.

maakt niet uit of het gratis is of niet. er zijn zo veel gratis online games die beter zijn dan die je betaald

S.Hieltjes
super spel, veel variatie en ook zwaarden en zo *5 omdat ik het een superrrr spel vind

kevin15 schreef:
heel leuk online game en zeker een aanrader voor de tekken fans

??? Voor de Tekken fans???? Ik kan in Tekken geen mensen neer schieten.

vind het toch soms wat tekken stijl...

kevin15 schreef:
vind het toch soms wat tekken stijl...

Dat zal dan wel persoonlijk zijn want ik zie hier geen tekken in.

jorisje123456
RedLine schreef:

Dat zal dan wel persoonlijk zijn want ik zie hier geen tekken in.

Echt helemaal niet. Tekken=button basher (over het algemeen) en is 1v1. Gunz is met meerdere spelers. Bovendien zijn er 'gunz' in Gunz.

Een goede Online spel, zo snel en zo mooi om te zien.
maar er is één nadeel, er zijn zoveel Hackers in dit game, maar ik ga het gewoon door want het is zow leuke game (A)

avatar van Tha Luz
Vond dit maar niks.

Lejon14 schreef:

daardoor ben ik gestopt...

S.Hieltjes
grappig spelletje,, zeker de hackers

avatar van darthconner
heel goed spel, zeker voor een gratis spel.
en inderdaad veel hackers, dus wel een lastig nadeel.

er zijn bijna geen hackers meer op ijji gunZ

avatar van darthconner
die willen dat je dat denkt, maar op een bepaald moment komen ze gewoon weer tevoorschijn.

Ik snap de Gunz makers ook niet ze laten de bugs die er in zitten er gewoon in.

En wat doen die hackers dan? want ik merk er ook niks van.

Ik heb een hekelijk aan die mensen die met hun zwaard de hele tijd de lucht in vliegen want die kun je niet verslaan.

gamelord
Te gekke aanrader van een neef was dit...leuke kruising tussen de gameplay van Prince of Persia's wallrunning en de wapencombat ala Devil may cry.
Dat de game vermakelijk is moge duidelijk zijn..heb even in drie uurtjes mijn level van 0 naar 6 gebracht..militair outfit, katana en dual uzi's aangeschafd.
Nu even eten en straks nog een paar potjes doen..wil vandaag nog de iron katana in bezit hebben hoef nog maar 98 bounty ervoor.

Als ik even de tijd heb zal ik deze game wel een tijd doen, de moves en kills te volbrengen is supervet gedaan..gaf een headshot terwijl ik wallrunde

Keileuke game..4,0*!!

Paar jaar geleden veel gespeeld, ik was toen level 40 ofzo. Maar ben er toen mee gestopt. Nu weer begonnen en heb intussen een personage van level 14. Merkte dat ik in het begin wel vaak makkelijk de beste was, maar nu is het niet meer zo makkelijk.
Grafisch is het intussen behoorlijk verouderd, en voor een spel uit 2005 is het ook niet alles, maar het natuurlijk een gratis game en voor dit soort games zijn perfecte graphics nauwelijks mogelijk. De gameplay is goed. Leuke moves en de beweging voelt goed. Naarmate je beter wordt, leer je ook speciale bewegingen zoals de butterfly en de reload-shot. De eerste beheers ik al redelijk, maar de reload-shot is voor mij nog te lastig.
Waar ik mij soms wel aan erger is die kinderen die je direct gaan uitschelden voor noob o.i.d. En hackers zijn er af en toe ook inderdaad. Maar moet hierbij wel melden dat ik zelf ook eens een hack programmaatje had, maar ik gebruikte deze alleen tijdens Quests. Maar het mag natuurlijk niet. Gebruik het nu ook nooit meer.
Leuke game, ga er zeker nog wel een tijd mee bezig.

Ik heb het spel een week terug weer eens opnieuw gedownload, nadat ik een half jaar lang niet gespeeld had. Dit was omdat het op een gegeven moment wat eentonig wordt, als je alle moves al kent (denk aan butterfly, double butterfly, slash shot, reload shot, etc). Een voordeel aan het spel vind ik het vechten met zwaarden heel goed gedaan is. Je moet er echt skills in krijgen wil je het goed kunnen redden. Ook de wapens zijn leuk, en goed uitgewerkt. Wat ik minder vind aan dit spel is ten eerste het feit dat je flink benadeeld bent als je geen echt geld in (tijdelijke) wapens/health packages etc stopt. Dit is overigens bij alle ijji games zo (die ik ken). Een tweede nadeel vind ik de sfeer bij het spel. Eerder viel het nog mee, maar nu ben je meteen een 'noob' zodra je iets doet wat de andere persoon niet aanstaat. Een ander nadeel is dat het af en toe wat laggy is, waardoor zeker met een spel als dit de combats eronder lijden.

Al met al goed voor een 2,0.