The Wheelman (2009)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Midway en Tigon
Uitgegeven door Midway

The Wheelman is gebaseerd op de gelijknamige film met de acteur Vin Diesel in de hoofdrol. Je speelt als 'Wheelman', en maakt, repareert en onderhoud banden. Je saaie leventje komt echter in een stroomversnelling, als je besluit een vrouw uit je verleden te beschermen. Je nieuwe taak is een ingewikkelde en gewaagde diefstal, waarvoor je de verschillende bendes in de stad tegen elkaar op zal moeten zetten.

joeri592
die demo was echt fantastisch!!

avatar van jellecomicgek72
Ik heb de Demo ook Gespeeld en het was wel Grappig en er zat ook wel actie in maar om dat nu voor 60 Euro aan te schaffen......

avatar van Martijn
Hee is de demo er nou ook voor de ps3? Heb hem niet langs zien komen. Zal eens zoeken.

avatar van Tha Luz
Weet iemand waar ik de demo voor de pc kan downloaden ik kan hem nergens vinden.

De prijs van dit spel voor de PlayStation 3 is drastisch gedaald. Nu in de Free Record Shop te vinden voor slechts € 19,99.

avatar van Awake78
Nog best wel veel. Als je bedenkt dat ik me er ongeveer anderhalf uur mee vermaakt heb....

Dr. Salvador
Dan is 3,0 sterren nog wel goed, voor een half uur vermaak!

avatar van Awake78
Anderhalf uur

Dr. Salvador
Awake78 schreef:
Anderhalf uur

Erg leuke game dit. Intussen al een tijdje geleden uitgespeeld en het beviel mij wel. De zijmissies houden je ook een lange tijd in bedwang. Zo zit ik nu al aan een dikke 24 uur. Nog zo'n 25-tal zijmissies te gaan voor de hoogste rank te behalen en dan ben ik er helemaal doorheen.

Ondertussen heb ik al 68% van de trophies behaald bij mijn eerste speelbeurt. Wel grappig dat je zo door het hoofdverhaal heen raast. Ik was daadwerkelijk meer met de zijmissies bezig dan met met het hoofdverhaal.

avatar van bankhanger
demo wel leuk, maar zit er veel variatie in?

avatar van rockgamer
er zit wel wat variatie maar inderdaad niet heel veel, maar toch vond ik niet dat deze game verveelde

avatar van krokus
Ik vind de Wheelman maar een kleurloos personage, hij heeft zo'n lege gezichtsuitdrukking. De stad is mooi gemaakt, maar het is er rustig op straat. Je kan wel lekker scheuren maar soms vind ik het wat aan de overdreven kant; hoe je prooi op lekke banden verder rijdt of dat je zelf op kale velgen kan rijden, en dan wel met amper verminderde snelheid. De vuurgevechten heb ik als saai ervaren.