Vampire Killer (1987)

Alternatieve titel: Demon Castle Dracula's

MSX Series PC

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Je speelt als de jonge Simon en je bent juist het kasteel van Dracula binnengegaan. Het land Dransylvania is in gevaar en jij bent de enige die het kan redden. Reken af met hordes demonen in de in totaal achttien beschikbare levels, en dring door tot het diepste van het kasteel waar Dracula zich schuilhoud. Probeer daar Dracula te verslaan, en red Dransylvania.

Ik vind dit spel leuker dan Castlevania, ook al lijken ze erg veel op elkaar. Voor de rest zit er weinig verschil in, behalve dat je in Vampire Killer op zoek moet gaan naar sleutels, wat de game weer een extra dimensie geeft