Darksiders (2010)

Alternatieve titel: Darksiders: Warmastered Edition

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Vigil
Uitgegeven door THQ

De Zevende Zegel is gebroken, het laatste oordeel over de mensheid is nabij. War, de jongste en meest eervolle van de Vier Ruiters van de Apocalyps, reist naar de Aarde om samen met zijn broers Death, Strife en zus Fury het vonnis over de mensheid te voltrekken. Maar eenmaal aangekomen kan hij zijn broers en zus nergens vinden. Het bevel lijkt nooit te zijn gegeven, de Zevende Zegel is nog intact. War wordt beschuldigd van het vroegtijdig uitsterven van de mensheid, hij is onteerd en gestript van al zijn krachten. Maar dat stopt hem niet, War is vastberaden om niet alleen zijn onschuld te bewijzen, maar om de waarheid te achterhalen en de schuldigen te straffen.

avatar van TTS
TTS
Ik had er iets meer van verwacht en ik vind het een beetje op god of war 1 of 2 lijken !

avatar van AmazingPP
Wij zitten vast bij het zoeken naar Ulthrane (of zoiets), alles al tachtig keer doorgelopen, maar we missen waarschijnlijk iets. (en we is mijn maat en ik) Kan iemand mij helpen met een pittige tip? Hartelijk dank hiervoor....

AmazingPP schreef:

Al gekeken op youtube voor een walk through?

Christian schreef:

Al gekeken op youtube voor een walk through?

Nee, nog niet, want ik weet niet precies hoe ik dat moet zoeken. Je krijgt meestal een walkthrough in delen en om nu alle delen te gaan bekijken, totdat ik weet waar ik ben gebleven... Ik mis gewoon een pad of zoiets... Ik weet het echt niet. Weet jij het??

avatar van JacoBaco
Ik denk toch dat je even op youtube moet kijken hoor. Typ bijvoorbeeld in Darksiders Walkthrough Ulthane.

Hier alvast een beginnetje. YouTube - Darksiders Walkthrough Episode 25: Ulthane En dit is ongeveer waar je bent denk ik. Moet lukken.

Dit valt nog mee Op het einde bij die portals loop je pas te kloten

JacoBaco schreef:

Super bedankt! We zullen eens kijken!!

Rujar schreef:
Dit valt nog mee Op het einde bij die portals loop je pas te kloten

Nou, dat geeft de burger moed!!

avatar van yoshimitsu
ik vind deze spel best moeilijk
maar.. misschien ligt het aan mij want ik speel normaal nooit games als dit
alleen voor tussendoor is het best wel leuk

het duurde altijd zo lang voordat ik een tegenstander dood kreeg, dat ging soms vervelen.

Jee...voor 5 euro de Hellbook Edition (pc) in de Mediamarkt in Maastricht gekocht. Koopje. Misschien geen wereldschokkend spel maar zeker leuk om eens te spelen. Met name het grafische stijltje vind ik leuk om te zien - beetje cartoony richting WOW, leuk om te spelen en zo ben ik nog netjes op tijd voor het vervolg!

avatar van Matthijs160
ik vond de game een beetje makkelijk,
maar dat weerhoud mij er niet van, om deze game een dikke 4 sterren te geven.
ik vond het ende van deze game wel echt slecht want ja het is het einde en ik moet nu nog een jaar wachten voor deel 2 iemand.
nog aanbevelingen voor mij?
wat ik hierna moet gaan spelen, iets wat op deze game lijkt voor de xbox 360 ?

Ik heb hem gister ff gespeeld tot de eerste baas, en dit lijkt me een vette game te worden.
Wel een klein minpuntje is de camera blijft af en toe hangen en hij hapert soms maar
dit spel ziet er mooi uit.

avatar van metaledje
Boss gevechten zij echt irritant! krijg tiamat maar niet kapot! frustrerend!!!!

avatar van metaledje
Uitgespeeld!!! Zeer goede maar pittige game!! Zowaar volgens mij de meest breinbrekende puzzels die ik ooit in een hack en slash game heb gespeeld,en dan heb ik het inderdaad over de portals gedeelte tegen het einde aan (pfff er sneuvelde bijna een controller) . Zeer spannend einde met de 3 andere ruiters in aankomst,doe je echt verlangen naar deeltje 2!!!

avatar van JacoBaco
Ik dacht laat ik deze game weer is spelen aangezien deel 2 over een paar maandjes in de winkels ligt. Maar dan wil ik wel een uitdaging, dus ik speel op Apocalyptic. Nou, die uitdaging krijg je!! Met 1 extra health bar en Tiamat als boss! Pffff, bijna niet te doen! Maar na minstens 25x proberen (verdeeld over 2 dagen) toch gehaald!

avatar van Maxigames
Ik had tot voorkort nog nooit van Darlsiders gehoord, totdat ik wat previews van deel 2 tegen kwam, dat ziet er erg interessant uit! Gister heb ik deze ter voorbereiding voor een tientje aangeschaft. Ik ben nog niet zo ver maar van wat ik tot nog toe gespeeld heb bevalt het me erg goed! Leuke puzzels, uitdagende gevechten en een fantasievolle wereld, wat wil je nog meer in een game

avatar van Starmaster501
Opzich niet verkeerd spel hoor, had er nooit wat van gehoord en nooit wat van gezien toen ik hem kocht, maar viel me reuze mee

Ben er vanmiddag mee begonnen en inmiddels bijna 3 uur non-stop op de klok, tot nu toe een heerlijke game. Ik ben nu bij die Twilight Dungeon op zoek naar de 'Bat Queen'. Hopelijk duurt de game nog uuuren, daarna Darksiders II halen.

avatar van Spawn
Ik heb er tot nu toe tussen de 1,5 en 2 uur opzitten. Zit nu bij de Twilight Chapel. tot nu toe erg gaaf spel. Wel veel jatwerk van andere bekende games maar toch heeft het zijn eigen sfeer. Complete review van mij komt waarschijnlijk na het uitspelen.

Ben nu bij het stuk dat ik samen met een reus tegen heel wat engelen moest vechten en nu moet ik zo'n beest vermoorden (de Greamer?). Zit nu een beetje vast in een kamer vol water of ik heb even niet goed rond gekeken, maar daar kom ik dan morgenmiddag wel uit. Klote watertempels, nooit mijn ding geweest (ook in de Zelda series). Gruwelijk toffe game tot nu toe!

avatar van Spawn
Tijdje niet gespeeld maar nu bij Tiamat. Wat een irritante boss! Het gevecht is opzich wel episch te noemen maar het is zo lastig. Nog maar even doorzetten.

Zojuist uitgespeeld na een kleine 17 uur en wat een heerlijke gruwelijk toffe game! Zo nu en dan echt irritant met sommige bosses maar pfff, wat vond ik het all round een fantastische game. En ook een toffe manier om het zo te laten eindigen (SPOILERS), met de andere Horsemen, dan was die blauwe zeker Death. Hoe dan ook, zo snel mogelijk Darksiders II halen. Ik kan niet wachten!

avatar van Spawn
Mooi dat het zo bevallen is. Ik vind m ook nog gruwelijk gaaf. Nu 4 uur gespeeld en net Tiamat verslagen. Ik denk niet dat ik er 17 uur over zou doen maar langer. Hoeveel bosses komen er eigenlijk nog?

Spawn schreef:

Na Tiamat komen er nog 5 anderen, dus ik denk dat jij er ook minimaal een uurtje of 14 achter zult zitten.

Erg leuke game met een vermakelijk stijltje. Toch maar eens meegenomen voor een schappelijk prijsje.

Vind 'm nu al beter dan Dishonored.

Confusie schreef:

Vind 'm nu al beter dan Dishonored.

Zijn niet echt games die je met elkaar kunt vergelijken. Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik ben nu ook bezig met Dishonored... toch wel een tegenvaller.

Als dit deel goed vindt, ga je deel 2 ook zeker goed vinden. Betere combo's, meer te doen, sfeervolle omgevingen, RPG elementjes... gewoon uitgebreider dus. Maar het verhaal van dit deel vind ik wel wat beter en de dungeons zijn hier uitdagender.

Dat was ook de grap, een totaal loze vergelijking maken.

Al denk ik er wel echt zo over.

Darksiders franchise gekocht door Nordic Games!