Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (2008)

Alternatieve titel: Rainbow Six: Vegas 2

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Je speelt met Logan Keller, de commandant van een Rainbow elite-eenheid, zul jij Las Vegas wederom veilig moeten stellen van terroristische dreigingen. Op nieuwe locaties, zoals achterbuurten, donkere straatjes en louche stripclubs ga je achter de terroristen aan. Daarbij heb je de mogelijkheid om ze op verschillende manieren te verrassen. In het spel heb je elf wapens en verschillende nieuwe bepantseringen tot je beschikking, en heb je meer mogelijkheden om vijanden mee uit te schakelen. Maar, de vijanden zijn ook moeilijker te verslaan. Ze hebben nu de beschikking over nachtkijkers, thermische kijkers en schilden en zullen verschillende tactieken aanwenden om je het leven moeilijk te maken. Probeer Las Vegas van de terroristische dreiging te redden en maak de stad weer veilig.

joeri592
wat isde reden dat je het verlaagd??

Ik heb hem uitgespeeld, ik kan niet zeggen dat het geweldig is het is het eigenlijk allemaal net niet de A.i is egt te tergend voor woorden en dan vooral van je 2 hulpjes die niet echt hulp zijn omdat ze meer dan de helft van de tijd op de grond liggen te schreeuwen om hulp. Verder het cover systeem werkt wel aardig al heb ik er wel geregeld problemen mee gehad dat je om de hoek kijkt terwijl je dit nog niet wil. Het spel is vrij pittig op de moeilijkste stand dit komt wel niet omdat de tegenstanders zo slim zijn maar omdat je met 2 schoten dood bent, de tegenstanders rennen vaak als kippen zonder koppen rond ze schuilen hier en daar maar wacht je dan komen ze vanzelf aan rennen. Rainbow six vegas II is allemaal niet slecht maar goed is ook anders een middelmatige shooter die zeker niet meeslepend is. Waar ik met Shooters als Halo III en Gears Of War en ook Resisstence: Fall Of Man niet kon stoppen met spelen heb ik bij deze geregeld uit moeten zetten om dat het zwaar frusteerend was op bepaalde punten. En grafisch gezien is het niet geweldig maar ook niet slecht eigenlijk is dit spel alles net niet na mijn mening. wat wel positief was voor mij was de speelduur ik ben er vrij lang mee besig geweest daarom geef ik het dan ook maar 3 sterren voor een middelmatige shooter en een slechte tacktikal shooter.

joeri592 schreef:
wat isde reden dat je het verlaagd??

toch omdat het nu al saai is. (heb hem nog niet uitgespeeld) omdat het gewoon schieten tot je klaar bent word en eentonig. maar nog wel leuk soms

avatar van Starmaster501
online is hij trouwens gewoon een 5 waard. alleen is mijn gold proef abbonoment verlopen (20 euro per 3 maanden toch?)

joeri592
of 8 euro per maand, of 60 euro per jaar

joeri592 schreef:
of 8 euro per maand, of 60 euro per jaar

50, is het geworden. tenminsta dat is zoo bij de music store en op xbox live

avatar van Feyenoord100jaar
yow aangezien prototype pas p 16 juni uitkomt i.p.v de vermelde 27 Maart weet iemand of dit een goede game is voor de tussentijd?

en is het niet te laat om deze te kopen?

avatar van Starmaster501
niet te laat hoor. goede game, zeker online. hij word nog veel gespeeld

Feyenoord100jaar schreef:

en is het niet te laat om deze te kopen?

Gewoon kopen kost maar 30 euro dus valt mee.

avatar van KKOPPI
dit lijkt me dus zó leuk

avatar van Ga_me_bre_aker
Tha Luz schreef:

Erg vreemd dat dit spel dan 1ste staat in jou top10 terwijl je andere games 5sterren heb gegeven...

ik heb gewoon een top tien met tien leuke spellen , het maakt mij niet uit wie op 1 staat en wie op 10 staat

Is de online community can deze game nog een beetje actief?
En in hoeverre lijkt deze game op Raven Shield?
Op de PC dus.

avatar van gamer for life
kwa verder verloop van verhaal , en kwa grafics is deze minder , maar kwa shieten , puntensysteem voor elke vijand dood te shieten , en door het zelf maken van u eigen charecter . veel beter . de wapens voelen ook beter aan , online is het ook top , ook beter dan deel 1 . alleen minder kwa uiterlijk . toch een 5 voor de volle uren plezier die je er mee hebt

*zucht*

warzone
Fantastisch spel met hele mooie graphics en een hele goede gameplay. Ook een keer echt realistisch niet dat je zo'n balkje hebt waar je levens in staan en dat je een stuk of tien keer beschoten kan worden zonder dood te gaan. Er zitten trouwens toch veel meer dan elf wapens in het spel?

avatar van Florsi Florsa
warzone schreef:
Ook een keer echt realistisch (...)

warzone

Waarom is het niet realistisch?

avatar van Florsi Florsa
A. Je kunt - uiteindelijk - duizenden kogels opvangen.
B. Ik ben het verhaal al weer een beetje kwijt, maar wat de bad guys ook van plan waren, geen terroristische organisatie heeft op verschillende locaties honderd manschappen klaarstaan. Deel het aantal tegenstanders door 10 en het zou waarschijnlijk nog bizar zijn.

Ik dacht dat ik makkelijk de D zou halen, maar dat valt wat tegen.

Florsi Florsa schreef:
A. Je kunt - uiteindelijk - duizenden kogels opvangen.

Ik dacht dat ik makkelijk de D zou halen, maar dat valt wat tegen.

Uiteindelijk wel ja maar ik ken geen één spel waar dat wel zo is. En oke dat andere is wel waar ja maar wat ik bedoel te zeggenis dat hij vergeleken bij heel veel andere spellen best realistisch is.

Goede game is dit, alleen wat meer voor de casual-gamer is hij geworden. Ik heb niet meer dezelfde spanning als ik had bij Raven shield, Lockdown, Lone wolf enz. enz..
Maar dat maakt deze game niet slecht, speel hem nu op Realistic dus. De vorige delen kwam ik niet verder dan normaal, dus wat Warzone zei is wel een beetje waar, maar dat komt wel door de graphics van deze game dat hem zo realistisch maakt, de voorgaande delen werd het je meteen fataal als je onvoorzichtig uit je dekking kwam. Heb dan ook pozen in de game dat ik echt gunblazing erdoor kom wat ik wel wat jammer vind.
Wat ik ook minder vind aan de game is de terrorist hunt mode, ik vind dat toch zo'n irritante bijkomstigheid, dat ze die onzin achterwege laten en die ruimte in de singleplayercampaign stoppen. daar kan ik een devolper echt gruwelijk om haten. Heb het even bekeken en van ergernis was ik met de game gestopt, waardoor ik nu alleen bij de campagne blijft. Jammer van zo'n onzin, kost ze een half punt. 4,5*!!

+punten
Vermakelijke Campagne
Goede graphics
Je leeft nu langer dan in de vorige delen
De wapens zijn weer tof

-punten
Bespeur bijna geen verhaal in de game (erg jammer)
Pc-versie heeft last van bugs (de ergste..als je een commando geeft dat het 3 keer herhaald wordt of dat je 2 commando's tegelijk geeft..??)
Onozele mode waar ik niets mee kan. (half punt af van deze geweldige game)

Goede review gamelord!

avatar van gamesz
Want? Waar hij de terrorist hunt afkraakt, vond ik dat juist een prima mod voor coöp fun, niets mis mee, top game!

avatar van dave
Grafisch gezien geen ramp, maar niet echt indrukwekkend.
Het lijkt af en toe wel op FEAR, qua omgevingen.

Het meest spijtige aan deze game zijn je twee 'hulpjes'.
Ik heb helemaal niets tegen assistentie, maar als een van deze rukkers een kogel door z'n kop krijgt moet je weer helemaal vanaf het vorige checkpoint beginnen.
Ook het feit dat je nu een soort spuit in hun pens moet rammen om hen te genezen is wat overdreven.

Perfect voorbeeld:

Op een gegeven moment in het spel zegt je baas dat je je naar het dak moet begeven, omdat daar een uitstekende sniper-kans ligt. Ze zegt ook dat je ondertussen je twee kameraden één van de deuren op het gelijkvloers kan laten inbeuken.

Zo gezegd zo gedaan, ik wandel helemaal naar boven, leg mezelf in een top-snipe positie en laat m'n mannen vanop afstand de deur inbeuken.

3 seconden hadden ze nodig om neergeschoten te worden.
En maar kermen om hulp.
Dan kan je wel vlug via een rope terug naar beneden, maar of je het er levend vanaf brengt, dat is nog maar de vraag.

Zo komen we bij een pluspuntje. De moeilijkheidsgraad ligt best hoog in dit spel. Je neigt steeds meer naar een tactische aanpak en probeert goed de omgeving te verkennen alvorens ergens binnen te springen en op alles te schieten wat ademt.

Ik kan me wel amuseren met een spel als dit, voor heel even dan toch.

avatar van victor drazen
mijn beste shooter tot nu toe dat k ooit gespeeld hem.echt realistis hier moogt ge ni te veel rond rennen in de muliplayer of je bent ten dode opgeshreven das ni zoal in modern warfare 2 da ze daar marathon opzetten en ze kunnen rennen alzof het niks is.een dikke 5 vegas 2

avatar van leatherhead
Opzich een best leuke shooter die wel iets beter is dan deel 1.
Zoals de andere al zeggen vind ik het ook een enorm pluspunt dat je langer leeft. Het coversysteem is echt geweldig vind ik hetzelfde geld voor de tactieken die je je team kan laten uitvoeren Breach & Clear enzo. Terrorist Hunt was idd echt rampzalig vond ik, als je bij bijvoorbeeld Killhouse voor de deur bleef staan kwamen ze na een tijdje gewoon één voor één uit de deur, had beter gekund.

De uitgebreide keuze aan wapens vind ik wel weer helemaal top en de campaign was ook veel vermakelijker dan deel 1. Maar de game mocht netzoals deel 1 wel wat indrukwekkender.

Ik hou het op een kleine 4 sterren

avatar van victor drazen
mijn beste shooter tot nu toe dat ik gespeeld heb.
online hem k me zeker veel geamuzeert!toch nog iet beter dan deel 1

avatar van maikel01
lekkere shooter Vooral omdat het zo makkelijk schiet.
Mooie / leuke game 5 sterren.

avatar van superdude
ook in de top 250!!

uitgespeeld, alweer... leuk spel, genoeg spanning en goed verhaal. Ik vond ook terrorist hunt leuk.

ik heb besloten om deze of Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 te kopen

wie kan wat informatie geven over deze 2 games?