Boktai: The Sun is in Your Hand (2003)

Game Boy Advance

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

In het spel maak je kennis met Django. Deze vrolijke jongen doet niet lievers dan vampieren doden. Gelukkig sta je in je queeste, tegen alles wat slecht is, er niet alleen voor. Samen met je Gun del Sol, waar je duivels gespuis mee kunt uitschakelen, en jouw mentor Otenko sla je je door de ergste gevaren. De wereld van Boktai is opgedeeld in een aantal kerkers. De meeste kerkers zijn 'verbindingskerkers', waarbij het alleen nodig is om er door te lopen. Daarnaast zijn er ook kerkers waarbij je een vampier moet verslaan. In het hart van de kerker ligt de vampier verstopt, en het is aan Django de taak hem te vinden, en hem mee naar buiten te nemen. Als dat gelukt is, kan je je opmaken voor een eindstrijd, waarbij je de kracht van de zon hard nodig zult hebben. Probeer op deze manier alle vampieren te verslaan, en Boktai vrij te maken van de vampieren.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.