Wii Fit (2007)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

In Wii Fit is het de bedoeling dat je je conditie op peil houdt. Door middel van een aantal minigames en het Wii Balance Board zul je oefeningen moeten doen. Het programma houdt bij hoeveel je afvalt en wat je resultaten zijn op de spelletjes.

avatar van wolly
het is een paar keer leuk, maar daarna is er niks meer aan.

heeft me nooit geholpen met afvallen, maar het had wel grappige games die je kon doen, die wipe-out achtige minigame was echt grappig

wie heeft dit spel in 2007 gekocht en is er nog steeds dagelijks mee bezig?

niemand meer, denk ik

teleurstellend, ik had gehoopt dat jij de enige waart

avatar van Jim Carrey
JustMike schreef:
die wipe-out achtige minigame

Bedoel je die met de Pinguïns?

uuh, Jim Carrey, ik zou het niet meer weten, ik zou het voor je opzoeken op mijn wii, maar die is Kaput.

avatar van jerom1234
Dat je over dat touw moest lopen?

avatar van playzz82
Na een paar keer spelen is de fun er wel af, dus prijs/fun gehalte is slecht, heb gelukkig mn balance bord inclusief wii fit nog weer voor leuk prijsje kunnen slijten.

misterwhite
Wii fit heb ik toch redelijk wat gespeeld, vooral om de highscores in te halen van wat vrienden en familie (wat jammer genoeg niet altijd even goed ging). Ik vond het leukste vooral in die luchtbel lopen, was altijd lachen en ook best wel spannend. Dus opzich heb is het spel zeker niet verschrikkelijk slecht. Maar dan de echte fitniss en yoga zaken vond ik niet altijd goed uitgewerkt, heb er een aantal gedaan en voor de rest meer bezig geweest met die minigames. Maar dat zaagde uiteindelijk ook wel af.

Leuk voor eventjes,