Bombastic (2003)

PlayStation 2
Strategy / Puzzle

Ontwikkeld door Shift
Uitgegeven door Capcom en Sony

Bombastic vertelt het verhaalt over de vijf broertjes Aqui. Zij krijgen te horen dat ze in de wereld genaamd Realm Of Clouds een opa hebben. Nieuwsgierig als ze zijn gaan ze op zoek naar hun opa en zo kom jij langs alle speelborden. Lopend op de dobbelsteen met één van de vijf Aqui broertjes zul je een weg door de velden moet vinden. Het speelbord zit vol met andere dobbelstenen, die ook allemaal verplaatsbaar zijn. Door een aantal stenen met hetzelfde getal boven te leggen zal een explosie ontstaan die de stenen doet ontploffen. Probeer op deze manier de vijf beschikbare werelden, met elk drie missies en een eindbaas uit te spelen om zo jullie opa te vinden. Ook beschikbaar zijn de Trial mode, Standard mode, Limited mode en de Attack mode.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.