Dragon Ball Z: Burst Limit (2008)

PlayStation 3 / Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Atari en Namco

In de nieuwe titel Burst Limit neem je net als in Budokai bezit van een van de vele personages in de wereld van Dragonball Z. Je kunt kiezen uit onder andere: Goku, Frieza, Vegeta en Gohan. Nieuw is nu de online mogelijkheid die ervoor zorgt dat je het voor het eerst online kunt opnemen tegen Dragonball Z spelers over de hele wereld. Dacht je dat je goed was, dan is dit de kans om jezelf te bewijzen.

joeri592
vind de game beter dan verwacht, had redelijk lage verwachtingen maar die vind ik onterecht, veele mensen zeiden dat dit spel niet goed was, weinig characters enz.toch aangeschaft door me nieuwschierigheid en ik vind het spel hartstikke leuk!

dat de game weine characters heeft klopt, het is een beetje jammer maar veel boeit het me niet, als je naar andere vechtgames kijkt hebben ze bijna nooit meer dan 30 characters dus zo weinig hebben ze der hier niet, dat valt me vaak op, als teken of dead or alive of een ander vechtspel ongeveer 20 characters heeft, zijn het er best wel veel maar bij dragon ball z verwachten jullie der meer dan 100!

ik vind de graphics best goed, niet fantastisch maar wel goed, het spel speeld lekker en verveeld niet al te snel door al die vette aanvallen, ik speel het vaak online en dat is best tof ook al zijn er niet heel veel mogelijkheden

de story mode vind ik heel leuk, ik doe hem ook meerdere keren en ik vind het niet zo erg dat ie kort duurt, want ja, ik hem al een paar keer uitgespeeld, het blijft leuk.Mischien dat ik zo enthousiast ben omdat ik nooit tenkaichi 2 en 3 heb gespeeld en dat die veel beter waren dan deze maar ik vind deze game top

ik weet niet zo goed wat ik moet geven 3,5 of 4 sterren, voor nu geef ik het denk ik 3,5 maar dat kan nog veranderen

avatar van ps3me
Ik vind het vechtsysteem klote.
Maar de graphic's waren wel mooi, maar toch naar mijn mening geen top game.

Conclusie is dat je beter DBZ budokai thenkaichi 2 & 3 waren vele malen beter

Ford KAduuk

Bij dit spel verwacht ik meer personages, omdat Tenkaichi er zoveel had (met transformaties ongeveer honderd). Als je kijkt naar het aantal personages dan is dit spel een verslechtering ten opzichte van zijn voorgangers, wat voor mij een teleurstelling is.

avatar van ps3me
Ik ga hem toch kopen als hij 30 euro is ofzo... heb geen haast.
Vind het toch niet een supergame, maar wil hem gewoon hebben voor mijn DBZ-game collectie...

avatar van pascal83
Ik heb het spel te koop voor Ps3. Misschien interessant voor jou? PM me voor meer info.

avatar van ps3me
Nee bedankt, ik heb momenteel genoeg games nog niet gespeeld.
Misschien over een tijdje.

hij is nu 30 euro in de winkels

avatar van gamefreakske
zalig spel maar dom dat het maar tot cell gaat

tenkachi 3 is inderdaad veel beter, die heb ik nu ook

Opzich wel een leuk spel alleen veel te kort ik was er met ongeveer 2 uurtjes al klaar mee.

joeri592
eigenlijk vind ik dit vechtsysteem lekkerder dan tenkachi 3, je moet er alleen eerst aan wennen, vind hem nu ook beter als tenkachi het beeld is mooier, en het vechtsysteem is beter en de filmpjes zijn erg vet, hopelijk is de volgende dragon ball net als deze, dezelfde vechtsysteem zelfde graphics(of beter) maar dan meer poppetjes en een langere single player, dan ben ik helemaal blij

avatar van wii
wii
even wennen en dit vechtsysteem werkt heerlijk, prachtige graphics alleen een erg korte singleplayer maar wel vermakelijk helaas ook niet veel poppetjes begrijp me niet verkeerd, dit spel is voor mij top aangezien de gameplay lekker is de graphics fantastisch enz. ik vind hem in veel opzichte zelfs beter als de tenkachi delen !
3,5 *

avatar van gamelou
hij is wel heel mooi gemaakt, alleen het vechtsysteem is niet zo leuk. en ik had hem langer verwacht, maar voor de rest is ie best leuk.

Leuk spel, maar veelste kort, te weinig personage's en het vechtveld is veelste klein.

davidbmaster
leuk spel voor even maar mist te veel.te weinig verhaal,te weinig fighter en weinig extra te doen met de saga's maar vechtsysteem perfect snel goed, en vertrouwd. gelukkig zijn niet alle sterke characters overpowert. zoals broly en cell(final form).
15 euro meer niet waard(ik had hem voor 5)

leuke spel ik ben zelf dan ook een dragon ball z fan.
Maar voor een dragon ball z is het wel wat minder dan normaal.

Ik ben ook een groot DBZ fan, vooral de Tenkaichi delen op de PS2 grijs gespeeld en vond het niet kunnen dat ik geen exemplaar op de PS3 had. Even rondgekeken en schijnt dat dit deel het best beoordeelde spel op de PS3 is. Ben nog niet echt met de game begonnen maar schijnt dus dat Goten, Trunks (en dus Gotenks), Gogeta, Vegito en zo er niet bij zitten. Vond ik op zich wel jammer, maar ja niks aan te doen. Ben benieuwd.