Arena Wars (2004)

Strategy / Action

Ontwikkeld door Tri Synergy en exDream
Uitgegeven door ASCARON

Arena Wars heeft drie verschillende speelmodi; Capture the Flag, Bombing Run en Double Domination. In Capture the Flag is het de bedoeling dat een van je eenheden de vijandelijke vlag steelt en deze terugbrengt naar je basis. Tijdens een potje Bombing Run dien je een bom in de basis van de tegenstander te plaatsen en te activeren, terwijl de tegenstander dit natuurlijk probeert tegen te gaan. Bij Double Domination tracht je bepaalde zones van de kaart onder controle te houden om zo je puntentotaal op te schroeven richting de overwinning. In Arena Wars is nauweleijks management vereist. Er zijn geen grondstoffen te winnen, geen structuren te bouwen en er is een gelimiteerd budget om eenheden aan te schaffen. Alleen wanneer een van je eenheden vernietigd wordt, krijg je geld terug. Dit betekent dat je altijd een vast budget hebt waarmee je aan de slag moet, en om je overwinning op de tegenstander te behalen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.