Prehistorik (1991)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore Amiga / PC

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Titus

Het is de oertijd, je bent een Neanderthaler, hebt honger en bent bewapend met een knots. De enige manier om voedsel te krijgen is de strijd aan te binden met vijandige beesten zoals dinosaurussen en beren.

avatar van Alastor
Simpele maar geinige platformer, waarbij de spatiebalk het enorm zwaar te verduren heeft.

avatar van Princess Piranha
Alastor schreef:
waarbij de spatiebalk het enorm zwaar te verduren heeft.

Daar heb je een punt Lekker rammen op de spatiebalk.

Dit is echt een zeer leuk spelletje! Heb het nooit uit kunnen spelen, maar het blijft leuk.

avatar van Thomas83
Dit vond ik een van de leukste platformgames op de PC. Het speelde erg lekker, ik ramde er ook op los met de spatiebalk.
De tekenstijl etc vond ik ook leuk, en volgens mij zag het spel er voor die tijd ook best goed uit.

Erg vermakelijke platformer. Het zag er apart uit en het leverde gewoon veel lol op. Vandaag de dag zou ik zon platformer niks meer vinden maar toen was ie echt leuk.

avatar van rustugan
Veel verborgen geheimen had je in het spel. Veel gespeeld. Heb het speel nooit kunnen uitspelen...

3.5 *

avatar van nakur
De eerste 2 levels heb ik heel veel gespeeld, daarna liep het spel steeds vast. Gouden sentimenten

avatar van Aurum
Erg eenvoudige besturing (en weinig mogelijkheden), maar de humor maakte dit spel de moeite waard (vooral de 'eindbazen').