Hard to be a God (2008)

Ontwikkeld door Burut en Akella
Uitgegeven door Nobilis

Hard to be a God is een traditionele RPG met een non lineaire verhaallijn. In totaal zullen er vier eindes beschikbaar zijn, die afhankelijk zijn van de keuzes van de speler. In het spel kan je kennismaken met het RPG-systeem, het combat-systeem en het paardrijden. Je speelt een rekruut bij een middeleeuwse FBI, die door verschillende nobelen en de keizer zelf wordt gerund. Je leert alles wat een geheim agent van die tijd hoort te weten: vechten, paardrijden, vermommen en overleven. Dan is het tijd voor je examen: een nabij gelegen dorpje heeft last van bandieten, en jij bent degene die dat moet gaan oplossen.

1,0
jammer had veel meer uitgehaald kunnen worden, de graphics vallen zwaar tegen en de besturing qua vechten werkt ook niet echt mee vooral het vechten op een paard is echt beroerd gemaakt.

Ik hou meestal van dit soort spellen in de trend van sacred en dungeon siege, maar dit is zeker niet wat ik zoek.

avatar van Tha)Sven
Deze game is nog lang niet uit, dus hoe kun je dat nu al weten ?

avatar van rpger
Denk dat ie in de war is met Gothic

avatar van Shangri-la
Of hij heeft hem gedownload, ik heb hem iig. op de nieuwsgroepen zien staan.

avatar van Tha)Sven
Ik moet zeggen, het spel heeft zeker voor een RPG een fantastische origineel concept.