Dick Tracy (1990)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / PC / Sinclair ZX Spectrum

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Proein en Titus

Speel als de klassieke comicboek-held, de immer stijlvolle, gele jas dragende, super detective, Dick Tracy. Vecht je een weg door de vijf levels van het spel en schakel onderweg zo veel mogelijk mafia-handlangers uit. Met verschillende wapens, van blote vuisten tot tommyguns. Elke stap kom je dichter bij de grote Mafia-baas zelf, Big Boss, om hem een lesje te leren over de wet, in Tracy stijl.

joeri592
5 mensen geven allemaal de laagste score??!!

dit was ook al zo'n bagger spel

0,5
zooooooooo een slecht spel
had em gedownload van internet

avatar van PC.ENGINE.FAN
1,5
Er is een hele haat ontstaan tegen Titus, geloof ik. Hoeveel mensen hebben dit spel nou echt thuis gehad? Net zoals met ET denk ik dat velen er al een oordeel over hebben zonder het in die tijd te hebben meegemaakt. Het is op zich een frustrerend spelletje. Allereerst die afschuwelijke ad-lib muziek die uit je speakers schalde, daar kreeg je gegarandeerd ruzie mee met je ouders. En de gameplay was niet meer dan de gangsters neerschieten met je tommygun voordat zij dat bij jou doen. Als je daar te laat mee was, moest je zo snel mogelijk terug naar het vorige scherm. Schoot je op tijd, dan was dit spel a walk in the park. Zelfde geld voor de bazen! Je moest af en toe wel over een dak springen, maar met wat feeling voor de pijltjestoetsen was dat echt een koud kunstje. Nou mij benieuwen of hier op GaMe (leuke afkorting voor gamesmeter) nog meer oude DOS games staan!

avatar van wolff
De nes versie was vreselijk maar deze ook??

0,5
Berichten verplaatst naar Dick Tracy (1990)