Ribbit King (2004)

Nintendo GameCube / PlayStation 2
Sports

Ontwikkeld door Bandai
Uitgegeven door Bandai

De hoofdpersoon in Ribbit King is Scooter, een hardwerkende bouwvakker van de planeet Hippitron, die goed weet hoe hij een hamer moet hanteren. Scooter is druk aan het werk, wanneer hij ineens benaderd wordt door twee dienaren van de Koning. Ze vragen hem om direct zijn werkzaamheden neer te leggen en mee te komen naar het paleis van de Koning. De koning vraagt Scooter om mee te doen aan een Frolf toernooi. Frolf is een combinatie van golf en frog (kikker). In het spel is het de bedoeling om al golvend een kikker weg te slaan met je hamer. Je wint een wedstrijd als je op het eind van de vierde hole, de meeste punten hebt verzameld. Dit kun je uiteraard doen door de kikker zo snel mogelijk in de put te mikken, maar je kunt ook voor de avontuurlijke route kiezen en proberen je kikker zoveel mogelijk op speciale vlakken te laten landen of door ballonnen en ringen te laten vliegen. Gewonnen punten kun je in de lobby van de Frolfclub inwisselen voor powerups en zelfs nieuwe soorten kikkers.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.