Ape Academy (2004)

Alternatieve titels: Piposaru Academia: Dossari! Sarugee Daizenshuu | Ape Escape Academy

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Alvion, Shift en Sony

Specter is het beu dat hij steeds weer in het zand bijt in zijn pogingen om de wereld te veroveren. Dus heeft hij besloten om een leger van apen te trainen! Met de beste instructeurs en hijzelf als hoofd van de Ape Academy, is hij er zeker van dat hij zijn kadetten in vorm zal krijgen. Kies je chimp en worstel jezelf door deze harde leerschool om soldaat te worden in het leger van Specter.

avatar van Vincentvalentine
Ape Academy draait om minigames. In single playermode heb je 6 klassen met allemaal hun eigen instructeur. In elke klas krijg 9 vakjes zoals je bij Boter kaas en eieren ook hebt en bij elk vakje hoort een andere minigame. Bij de eerste twee of drie klassen moet je 1 lijn vol hebben maar dat wordt steeds meer en het wordt ook steeds moeilijker op een klas te halen.

Het spel wordt snel eentonig en als je echt van deze apen wil genieten kun je beter Ape Escape aanschaffen.

Deze krijgt van mijn een 2*