Pirates of the Caribbean (2003)

Game Boy Advance / PC / Xbox

Ontwikkeld door Akella
Uitgegeven door Bethesda

In de hoogtijdagen van piraterij in het Caribisch gebied voer je voert het bevel over een schip en haar bemanning en neemt het zwaard ter hand tegen andere kapiteins, piraten, en de marine. Kies aan wie je loyaal bent, verover vestingen en schepen, handel, vecht; zet het leven naar je hand in de Caribbean.

nee
ga naar naar moddb.com en download build 13
want build 14 is nog lang niet klaar...

Wilde deze nog 1 kans geven, omdat ik lekker in de sfeer was van Age of Empires 3 (dezelfde setting). Maar ik was weer witheet van woede, nadat ik de game opstarte...wat een kutcontrols en belabberde gameplay..maar ik ben weer rustig..cd 2 ligt in de prullenbak en cd 1 heb ik slaande versplinterd..dus ik ben weer rustig..haah!!
KUTGAME

avatar van Dark Lord Andrew
Build 14 is alweer beta gegaan!
Ze hebben meerdere verhaallijnen, de mogelijkheid om tussen eilanden door te varen zonder naar de world map te gaan, de kraken en nog talloze dingen meer toegevoegd. Ik kan niet wachten op de final!

avatar van Starmaster501
Zit dit nu ineens allemaal bij dit spel? Wow heb ik even spijt dat ik hem weg heb gedaan...

avatar van Dark Lord Andrew
Ja dat hebben ze allemaal toegevoegd.
Het orginele spel was eigenlijk best wel shitty
Maar met deze mod is het echt heel erg leuk geworden

avatar van bryandejong
Zonde dat ik dit spel nu pas ontdek, ik was opzoek naar een pirate RPG game. Deze op youtube gezien, ik dacht dat dit spel hetzelfde zou zijn als die ander delen. Daar heb ik werkelijk niks aan. Hoe zit dat met die builds?

Dark Lord Andrew schreef:
Ja dat hebben ze allemaal toegevoegd.
Het orginele spel was eigenlijk best wel shitty
Maar met deze mod is het echt heel erg leuk geworden

heb je miss. een link?

avatar van Jumbojet
Waar moet je deze mods installeren ?

avatar van Jumbojet
WOW, ik moet wel even wennen aan die nieuwe mods

avatar van bettafish14
Als ik nu eens die mod14 download he, kan ik dan gewoon de blackpearl krijgen bijv door te kopen? En is de speel wereld veranderd is ie groter, meer eilandjes of is dit hetzelfde gebleven?

Ik kan het niet echt vinden op internet enz....

1,5
ben na 5 minuten afgehaakt, welke idioot verzint nou dat je alleen links en rechts kunt met de muis?? en de andere controles zijn ook shit, om die vent wat te laten doorlopen moet je ik weet niet hoeveel handelingen verrichten. bah.